Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-10-20 14h17
Antwoorden: 15 antwoorden
Graag verwijs ik naar volgende link;
https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceId=CPTBE01077747-77
Wat kan ik verder nog doen?
Heb jij dit ondertussen kunnen stopzetten?
Zo ja zou je ons kunnen helpen?
Alvast bedankt.
@DebbyDeblouwe je hebt inderdaad goed gelezen door de letters heen dat je mij onrechtstreeks hoort zeggen dat het niet geheel jou fout is. Met de laatste post is mij duidelijk geworden dat jou nummer wat je nu hebt pas in 2011 op jou naam gezet is. Nu ik terug lees had je dat al eerder vermeld maar was mij zelf niet opgevallen dat het er tussen stond waarvoor mijn excuus.
Dat je het compenseert wil zien ja daar kan ik wel inkomen maar Orange of eender welke provider gaat dit niet doen. Die houden hun handen er vanaf omdat die eigenlijk niks verkeerds doen. En dat is ook eigenlijk waar dat die niks verkeerds doen want die gaan geen 'abonnementen aan ' met een andere partner.
Dit zijn niet de antwoorden die je zoekt maar een oplossing gaat ver te zoeken zijn. Als je besluit om naar een andere provider te gaan omdat men het niet oplost ga je waarschijnlijk bij een andere provider tegen diezelfde lamp lopen want dat abonnement stopt niet.
Nu heb ik eens in mijn eigen factuur gekeken en heb ook premium sms berichten. Dit is trouwens al heel lang dat ze er op staan al sinds het begin en daar zijn verschillende topics over geweest , nu ik er aan denk.
Kijk :
Ook van CMCOM maar ik wordt er niet voor aangerekend. Waarschijnlijk zijn dit mijn premium sms voor als ik een sms krijg als ik mijn factuur heb of andere bepaalde sms waarin Orange mij op de hoogte brengt van iets. GSMZOO staat er dus niet op zoals je ziet.
GSMZOO heeft me nooit rechtsreeks aangerekend,
Zoals u al dan niet betaald aan CM COM, weet je niet over welke firma het precies gaat op uw factuur.
Opnieuw... via cmcom kwam ik te weten dat zij aanrekenen voor GSMZOO..
GSMZOO werd ook nooit vernoemd op mijn facturen
Steeds door CM COM;
- Opnieuw;
daarom dat ik contact heb opgenomen met CMCOM, zij vertellen een technische eenheid te zijn (dus de aanrakingen die u ziet op uw factuur hetzij al dan niet gratis komt niet uit van CM COM)
Aan de hand van het vermelde nummer (opgeroepen nummer) kan CM COM nagaan over welke klant het gaat, in mijn geval was dat GSMZOO
@DebbyDeblouwe goedenavond voor jou ook deze:
Wij zullen je daar niet mee kunnen helpen zijn ook klanten hier.
Je zal dus of 5000 moeten opbellen,
of via Messenger van FB een berichtje doen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.