annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik buiten bundel

Topic gestart op: 26-03-22 19h04

Antwoorden: 19 antwoorden

EmilyVerbeeck
Rekruut scout

Verbruik buiten bundel

Hallo,

Ik kreeg vandaag een sms van Orange via het 5000 nummer dat ik verbruik buiten mijn bundel zou hebben. Ik ben er heel zeker van dat ik niet buiten mijn bundel verbruikt heb. De periode van mijn bundel is gisteren opneiuw beginnen lopen voor een maand.

In mijn omgeving hoor ik van heel wat mensen die ook klant zijn bij Orange dat zij ook deze sms gekregen hebben zonder buiten hun bundel te gaan.

Nog iemand die dit heeft? Of iemand die weet of dit een fout is? Misschien met het resetten van de tellers voor de nieuwe maand?

Alvast bedankt!

Labels (3)
19 ANTWOORDEN 19
luks
Aspirant verkenner

Het het ook voor. 19.97 euro zomaar ineens 🙄😱🤔😡

0 pluimen
StefanieWest
Aspirant verkenner

Idem! Hopelijk wordt dit rechtgezet!

0 pluimen
Ikke9
Gewaardeerd verkenner

Is zo beloofd door Hassan van de klantenservice. Ik houd mijn hart vast als die bedragen nog oplopen. Want ik vrees dat Orange eerst zal factureren en bij de daaropvolgende factuur pas zal teruggeven.

0 pluimen
Ikke9
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een bundel van 4 mensen samen in mijn abonnement. Ik heb plots 10€ bij, de andere leden 8€  6€ en 9€. Onmogelijk want we hebben alles onbeperkt. Kan dus niet. Ik heb de klantenservice bereikt en ze hebben een dossier opgemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst. Hopelijk komt dit in orde want dit betaal ik echt niet.

0 pluimen
Sraa1991
Aspirant verkenner

Hallo,

Ik en mijn vriendin hebben hetzelfde. Ik ben dus 'blij' te lezen dat we niet alleen zijn. 

Heeft iemand hierover al contact gehad met Orange? Ik krijg de oneindige wachtmuziek als ik de klantendienst probeer te contacteren. 

Bedankt!

Sara

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen