annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik buiten bundel

Topic gestart op: 26-03-22 19h04

Antwoorden: 19 antwoorden

EmilyVerbeeck
Rekruut scout

Verbruik buiten bundel

Hallo,

Ik kreeg vandaag een sms van Orange via het 5000 nummer dat ik verbruik buiten mijn bundel zou hebben. Ik ben er heel zeker van dat ik niet buiten mijn bundel verbruikt heb. De periode van mijn bundel is gisteren opneiuw beginnen lopen voor een maand.

In mijn omgeving hoor ik van heel wat mensen die ook klant zijn bij Orange dat zij ook deze sms gekregen hebben zonder buiten hun bundel te gaan.

Nog iemand die dit heeft? Of iemand die weet of dit een fout is? Misschien met het resetten van de tellers voor de nieuwe maand?

Alvast bedankt!

Labels (3)
19 ANTWOORDEN 19
Leentje1973
Veteraan verkenner

Ik heb dit ook aan de hand. Vorig jaar heb ik ook eens niet willen betalen voor een fout van hen, en ondanks ontelbare beloftes van medewerkers aan de telefoon, werd ik plots afgesneden van hun diensten omdat ik niet had betaald. Echt erg!

Hoe staat het met dit probleem nu? Ik krijg dit nog steeds!

0 pluimen
NaomiW
Aspirant verkenner

Mijn man kreeg vandaag ook bericht dat hij al ferm over zijn bundel zat. Zelf verbruik ik meestal ook maar 2gb en zit nu ook ineens aan 6gb en we hebben allebei niets anders gedaan dan gewoonlijk. Hoe hebben jullie het opgelost?

0 pluimen
Jasper1
Aspirant verkenner

Nu krijg ik al een week te horen dat alle medewerkers bezet zijn

0 pluimen
Jasper1
Aspirant verkenner

Heb net hetzelfde probleem!! En wat een groot bedrag, 180 buiten bundel terwijl ik nog niet buiten mijn bundel was!! Het is een schande!! Heb factuur bekeken en zogezegd 13 gb gebruikt ipv van 10. Dan nog kan ik nooit aan een bedrag van 180 komen met alleen aan GB. Al 3 keer gebeld en altijd gehoord gekregen dat ik volgende dag moet terugbellen omdat hun service word geüpdatet. Normaliter krijg ik ook altijd een bericht als ik bv 50% heb opgebruikt. Ik heb pas een bericht gekregen de 23 ste dat ik 80% had gebruikt maar ik kreeg de 22 ste het bericht dat ik er 50 euro boven zat dus kloppen de datums ook al niet. Orange fix it!! Groetjes jasper.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen