- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Verbruik buiten bundel
Ik en mijn vrouw kregen daarstraks alkebei een sms dat ons verbruik buiten bundel meer dan 50€ bereikt zou hebben. Zowel via #123# als via de app is niets terug te vinden. Wat is hier aan de hand? (Proberen te bellen naar 5000 maar dat is hopeloos)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Misschien morgen nog eens kijken in de op of via 123.
Vind het wel vreemd dat het bij allebei is. Toevallig niet op vakantie oid?
Let er ook op dat betaalnummers zoals 1207 of 078, 0900 sms'jes naar wedstijdnummers enz. ook niet tot de bundel behoren. Evenals aankopen van google play ofzo.
Misschien een klantendienst gebeld die zo een nummer gebruikt?
Het is ook zo dat de "mijn verbruik" in de klantenzone en de Orange app ook niet onmiddellijk bijgewerkt word.
Je kan trouwens dat verbruik buiten de bundel in je klantenzone of in de app instellen om verassingen te vermijden. Als je dan een sms krijgt en je weet waarom het is, kan je het nog altijd verhogen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
beste,
ik heb dit ook voorgehad.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bij mijn ouders kwam dit ook voor een week geleden.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hey Stephanie, hebben je ouders al contact opgenomen met de klantendienst?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@YannickV beste moderator, ik heb ook al klantendienst willen bereiken via verschillende kanalen. Echter zonder duidelijk antwoord. Het is blijkbaar niet mogelijk om een "limiet buiten bundel" van je abo in te stellen. Kan enkel maar van je data. Kan dit aangepast worden zoals bij andere operators? Zodat niemand meer voor ongewilde hoge facturen komt te staan
