Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-03-22 19h04
Antwoorden: 19 antwoorden
Hallo,
Ik kreeg vandaag een sms van Orange via het 5000 nummer dat ik verbruik buiten mijn bundel zou hebben. Ik ben er heel zeker van dat ik niet buiten mijn bundel verbruikt heb. De periode van mijn bundel is gisteren opneiuw beginnen lopen voor een maand.
In mijn omgeving hoor ik van heel wat mensen die ook klant zijn bij Orange dat zij ook deze sms gekregen hebben zonder buiten hun bundel te gaan.
Nog iemand die dit heeft? Of iemand die weet of dit een fout is? Misschien met het resetten van de tellers voor de nieuwe maand?
Alvast bedankt!
Het het ook voor. 19.97 euro zomaar ineens 🙄😱🤔😡
Idem! Hopelijk wordt dit rechtgezet!
Is zo beloofd door Hassan van de klantenservice. Ik houd mijn hart vast als die bedragen nog oplopen. Want ik vrees dat Orange eerst zal factureren en bij de daaropvolgende factuur pas zal teruggeven.
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een bundel van 4 mensen samen in mijn abonnement. Ik heb plots 10€ bij, de andere leden 8€ 6€ en 9€. Onmogelijk want we hebben alles onbeperkt. Kan dus niet. Ik heb de klantenservice bereikt en ze hebben een dossier opgemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst. Hopelijk komt dit in orde want dit betaal ik echt niet.
Hallo,
Ik en mijn vriendin hebben hetzelfde. Ik ben dus 'blij' te lezen dat we niet alleen zijn.
Heeft iemand hierover al contact gehad met Orange? Ik krijg de oneindige wachtmuziek als ik de klantendienst probeer te contacteren.
Bedankt!
Sara