annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik buiten bundel

Topic gestart op: 13-10-22 16h59

Antwoorden: 14 antwoorden

Wginneke
Gewaardeerd verkenner

Verbruik buiten bundel

OPGELOST

Ik en mijn vrouw  kregen daarstraks alkebei een sms dat ons verbruik buiten bundel meer dan 50€ bereikt zou hebben. Zowel via #123# als via de app is niets terug te vinden. Wat is hier aan de hand? (Proberen te bellen naar 5000 maar dat is hopeloos)

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Mattie
Aspirant genezer

Misschien morgen nog eens kijken in de op of via 123.

Vind het wel vreemd dat het bij allebei is.  Toevallig niet op vakantie oid?  
Let er ook op dat betaalnummers zoals 1207 of 078, 0900 sms'jes naar wedstijdnummers enz.  ook niet tot de bundel behoren.  Evenals aankopen van google play ofzo.
Misschien een klantendienst gebeld die zo een nummer gebruikt?

Het is ook zo dat de "mijn verbruik" in de klantenzone en de Orange app ook niet onmiddellijk bijgewerkt word.

Je kan trouwens dat verbruik buiten de bundel in je klantenzone of in de app instellen om verassingen te vermijden.  Als je dan een sms krijgt en je weet waarom het is, kan je het nog altijd verhogen.  

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Jeroenbague123
Aspirant verkenner

beste,

 

ik heb dit ook voorgehad.

0 pluimen
stephaniebossuy
Rekruut scout

Bij mijn ouders kwam dit ook voor een week geleden.

0 pluimen
YannickV
Moderator
Moderator

Hey Stephanie, hebben je ouders al contact opgenomen met de klantendienst?

0 pluimen
Anoukvdb
Aspirant verkenner

Probeer eens naar de winkel te gaan en vraag daar eens 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen