Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-04-20 17h46
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik heb enkele weken geleden een Flybox aangeschaft met 150 GB per maand.
Nu blijkt echter dat men voor mij de 15 GB versie heeft geactiveerd. Waarschijnlijk zijn ze bij het verwerken van de administratie een nul vergeten. Tot overmaat van ramp zijn er ondertussen verschillende bundels aangerekend omdat ik met die 15 GB uiteraard niet toekom. Hierdoor betaal ik meer kosten voor minder data dan ik heb aangevraagd.
De klantendienst kan ik niet bereiken. Wanneer ik naar de dienst abonnementen bel zegt men dat ik hiervoor bij de technische dienst moet zijn. Maar wanneer ik naar de technische dienst bel zegt men dat ik bij de dienst abonnementen moet zijn. Wanneer ik terugbel naar de dienst abonnementen dan word ik automatisch doorgeschakeld naar de technische dienst en zodra er een verbinding tot stand is gekomen word ik weer doorgeschakeld naar de technische dienst. Deze schakelt mij weer door naar de dienst abonnementen en zo gaat het steeds heen en weer.
Wat moet ik nu doen??
Ik zit door de Corona crisis thuis en ben gedwongen om te telewerken waardoor ik veel data nodig heb. Doordat ik steeds nieuwe bundels bovenop die 15 gb basis krijg aangerekend dreigt het op een Blankenbergse rekening uit te draaien. Ook via andere wegen zoals Twitter krig ik geen respons. En ik kan ook niet het dichtstbijzijnde kantoor bereiken want de politie stuurt me terug omdat dit als een niet essentiële verplaatsing wordt beschouwd.
Wie oh wie kan me hieruit helpen zodat ik op een normale manier kan telewerken met het 150 GB abonnement dat ik oorspronkelijk heb aangevraagd??
Veel dank bij voorbaat,
Hendrik
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cumulus probeer anders eens te versturen via Messenger van FB. Daar ga je ook niet direct antwoord hebben maar die bekijken wel hoe ze het kunnen oplossen , ze sturen het naar de juiste dienst. Als het is opgelost krijgt u van hun zelf een bericht terug. Je kan er ook direct je bestelling bij doen , een foto , van wat je besteld hebt. Op die manier zouden ze misschien de kosten kunnen recupereren van wat je uit je bundel gegaan bent. Op die manier zou je toch een soort compensatie hebben door de verkeerde activering van het abonnement.
@Cdt24801 moest er eens een gelegenheid zijn toereke achterop zeg ik geen nee tegen 🙂
En houd hem droog he als het zonneke weg is terug de andere avatar hahahahahaha !!
En we wijken af .......
Dag Patrick,
Dank voor de verhelderende info.
Heb je toevallig een idee waarom er onder mijn piekuurvolume en databoost volume "surfherlaadbeurt- 0 van 50 gb gebruikt" staat? Ik neem aan dat dit balkje zich pas gaat vullen (en aangerekend worden) als ik manueel ergens iets activeer en dat ik dit mag negeren zolang ik het volume van mijn piekuren nog niet heb opgebruikt?
@Cumulus je kan eventueel een bericht sturen via Messenger of Twitter om te vragen of je 50 GB extra kan krijgen. Dat is een extraatje dat je kan krijgen van Orange voor de corona crisi te overbruggen. Dit is voor mensen die thuis werken en niet met hun huidige volume toekomen. Dus hun zullen dat activeren als je het vraagt en dan zal dat balkje oplopen als je het gebruikt.