annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

'Verplichte' overgang van Dolfijn naar Go Plus - factuur te hoog

Topic gestart op: 27-12-21 11h32

Antwoorden: 6 antwoorden

gijsje
Aspirant verkenner

'Verplichte' overgang van Dolfijn naar Go Plus - factuur te hoog

Beste,

Heb zopas mijn eerste factuur ontvangen, na mijn verplichte overgang van Dolfijn naar Go Plus. Hierop zie ik dat Dolfijn met 2/3e werd verminderd.

Dus mag men voor de eerste maand 2/3e van het tarief van Go Plus aanrekenen, zijnde 2/3e van 16 euro = 10.67 euro, maar dit is licht hoger.

Het gaat mij niet om die enkele centen, maar wel om het principe.

Orange is voor de afhandeling van zulke zaken zeer ontoegankelijk: lang wachten via telefonisch contact, via de chat stopt men met reageren,....

Dus heb ik uiteindelijk hier een account aangemaakt.

Ik zou dus aan iemand van Orange willen vragen om mijn laatste factuur te willen nakijken en een creditnota te willen opmaken voor het te veel aangerekende.

 

Dank!

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
phil48
Leidende verkenner

Anders gewoon even aan de klantendienst vragen hoe ze dit berekend hebben, hoewel - normaal staat er op de factuur toch een datum van xx tot xx ??

Gregory
Wijze
Wijze

@gijsje 

Niet zeker dat ze met 2/3 rekenen - kan per dag zijn, vb  21/31 van 16 = 10.84

Dus niet noodzakelijk verkeerd.

Verder zou ik persoonlijk geen tijd steken in die paar centen

 

Zie ook hier onder 2. Tariefwijziging doorgevoerd Ik begrijp mijn factuur niet? | Orange België

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen