Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-21 11h32
Antwoorden: 6 antwoorden
Beste,
Heb zopas mijn eerste factuur ontvangen, na mijn verplichte overgang van Dolfijn naar Go Plus. Hierop zie ik dat Dolfijn met 2/3e werd verminderd.
Dus mag men voor de eerste maand 2/3e van het tarief van Go Plus aanrekenen, zijnde 2/3e van 16 euro = 10.67 euro, maar dit is licht hoger.
Het gaat mij niet om die enkele centen, maar wel om het principe.
Orange is voor de afhandeling van zulke zaken zeer ontoegankelijk: lang wachten via telefonisch contact, via de chat stopt men met reageren,....
Dus heb ik uiteindelijk hier een account aangemaakt.
Ik zou dus aan iemand van Orange willen vragen om mijn laatste factuur te willen nakijken en een creditnota te willen opmaken voor het te veel aangerekende.
Dank!
Anders gewoon even aan de klantendienst vragen hoe ze dit berekend hebben, hoewel - normaal staat er op de factuur toch een datum van xx tot xx ??
Niet zeker dat ze met 2/3 rekenen - kan per dag zijn, vb 21/31 van 16 = 10.84
Dus niet noodzakelijk verkeerd.
Verder zou ik persoonlijk geen tijd steken in die paar centen
Zie ook hier onder 2. Tariefwijziging doorgevoerd Ik begrijp mijn factuur niet? | Orange België