Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-08-21 08h49
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hi!
Ik ben buiten mijn abonnement gegaan met "Surfvolume Smart data", maar heb nog 10 GB "Surfvolume".
Iemand een idee wat het verschil en hoe ik kan overschakelen naar "Surfvolume"?
Groetjes,
Melanie
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dacht dat de overschakeling automatisch gebeurde @mschaekers
Zelf kun je daar niks aan doen
Inderdaad, het is zoals @Gregory zegt. Je kunt daar helemaal niks zelf instellen of regelen.
Dat betekent ook dat je eigenlijk niet buiten uw volume kan gaan zolang er nog volume van de andere soort is. Zijn de Smart data op begin je automatisch aan uw inbegrepen surfvolume.
Is dat niet het geval bij u, dringend de helpdesk/klantendienst aanspreken, dat moet dan rechtgezet worden.
Dacht dat de overschakeling automatisch gebeurde @mschaekers
Zelf kun je daar niks aan doen