annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom verplaatsingskosten technieker na 17u betalen?

Topic gestart op: 01-05-18 02h50

Antwoorden: 3 antwoorden

TomL
Aspirant verkenner

Waarom verplaatsingskosten technieker na 17u betalen?

OPGELOST

Zondagavond digicorder stuk gegaan.. Deed al paar weken raar soms.

Maandagmiddag gebeld naar 5000 na erachter te zijn gekomen dat je niet kan gaan ruilen in de shop zoals bij de concurrentie..

Om daar te horen te krijgen dat er een technieker moet komen. Woensdag pas.. wat ik nog begrijp met de feestdag ertussen.

Maar dat ik 30€ verplaatsingskosten moet betalen omdat het zoals bij de meeste werkende mensen na 17u moet, begrijp ik niet!

Kan ik toch niet aan doen dat mijn gehuurde digicorder stuk gaat ? En wil hem gerust zelf gaan omruilen zoals bij bijv. Proximus gevraagd werd.

De juffrouw aan de telefoon was niet bijzonder behulpzaam..

Of valt dit onder garantie?

Mvg Tom L

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
LianaA
Orange-expert
Orange-expert

Beste,

Als je een herstellingsafspraak hebt met een Orange technieker voor een tv-decoder die niet meer werkt, dan wordt die afspraak niet aangerekend, ook niet als die 's avonds tussen 17u-20u wordt ingepland. Dus ook die 30eur toeslag wordt je NIET aangerekend.

Een herstellingsafspraak wordt wel aangerekend als er schade is toegebracht aan de installatie/apparatuur door de klant.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
CedricV
Orange-werknemer

Ik raad aan om even naar de facturatiedienst te bellen op het nummer 5000 van zodra die kosten eventueel zouden aangerekend worden.

0 pluimen
TomL
Aspirant verkenner

Ik heb al meerdere malen gebeld met 5000 en met een medewerker van Orange shop mol.. die op zijn beurt met hoofdkantoor gebeld heeft om te weten hoe t echt zit..

Ze vinden het allemaal niet normaal dat ik dat moet betalen in 1e instantie..

Resultaat: die 30€ kan ik niet buiten..

Als volgende week da ding het begeeft, heb ik da weer aan de hand! Of een dag verlof nemen wat me nog meer kost

Weet u wel zeker hoe t echt zit Cedric?

Mvg Tom liesenborghs

 

0 pluimen
LianaA
Orange-expert
Orange-expert

Beste,

Als je een herstellingsafspraak hebt met een Orange technieker voor een tv-decoder die niet meer werkt, dan wordt die afspraak niet aangerekend, ook niet als die 's avonds tussen 17u-20u wordt ingepland. Dus ook die 30eur toeslag wordt je NIET aangerekend.

Een herstellingsafspraak wordt wel aangerekend als er schade is toegebracht aan de installatie/apparatuur door de klant.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen