annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wachttijd klantendienst??

Topic gestart op: 16-08-19 16h00

Antwoorden: 2 antwoorden

gsx3000
Ervaren verkenner

Wachttijd klantendienst??

Is het normaal dat je meer dan 25 min moet wachten en er nog niemend opneemt?

Ondertussen was mijn vaste telefoon uitgevallen met platte batterij.

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Surfer
Ervaren genezer

Idd, wachten is niet leuk. Maar het is niet alleen bij Orange, evenzo bij de bakker en de slager.

Ik herinner me nog dat ik bij Telenet zo'n 40 min. moest wachten en dat heeft me wat een duit gekost. De mededeling was: zoveel wachtende voor u en krijg je een muziekje.

Tips die ik wil meegeven:

* Als het een dringend probleem is, dan is het de moeite waard om te wachten en ben je meestal wel vlug geholpen, als het jouw beurt is.

* Als het een vraag is of geen dringend probleem, dan kan je later terugbellen.

* Wat ook helpt, is op de juiste nummer te drukken, zo kom je sneller bij de juiste persoon.

* Als ik moet wachten of bellen voor iemand anders, dan zet ik het op luidspreker op en doe ik ondertussen wat anders.

Het allerbelangrijkste is, als je maar goed geholpen bent en je probleem of vraag ook goed opgelost wordt en beantwoord. 🙂

 

 

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Wat is nog normaal tegenwoordig?

Men hoort meer en meer spreken over lange wachttijden. Het is trouwens niet nieuw, het is reeds jaren geweten dat je op bepaalde dagen/uren zeer lang moet wachten alvorens iemand aan de lijn te krijgen, en dat bij de meeste providers.

Dat het niet leuk is, dat is een feit. Dat niemand graag wacht, dat is een feit.

De enige troost is de hoop dat men dan na lang wachten eindelijk geholpen kan worden. Helaas is dat ook niet gegarandeerd ... En ook dat is geldig voor de meeste providers ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen