Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-06-22 10h18
Antwoorden: 3 antwoorden
Gezien je nu via de MyOrange app je Esim kan activeren zonder probleem, vraag ik me af wanneer gaan we onze QR code zien in de klantenzone op Orange.be?
De reden waarom ik dit vraag is , stel je hebt een Esim geactiveerd via de MyOrange app , maar je moet bv je smartphone resetten , dan is er geen mogelijkheid meer om je QR code opnieuw aan te vragen via je klantenzone.
Groeten
Stel dat je smartphone scherm kapot is en je Esim hebt laten activeren via MyOrange , dan heb je toch een probleem? daarom mijn vraag of je Esim ook kon zien in je klantenzone.
Groeten
Via de klantenzone niet maar je kan wel via de MyOrange app je E-Sim overzetten naar een ander toestel of deze opnieuw activeren via de app. ( denk ik )
ik zou er nog eigenlijk wat testen mee willen doen aangezien ik de mogelijkheden heb maar nu geen tijd heb. Dus denk dan er aan de E-Sim overzetten naar een ander toestel , lees mijn andere IPhone. Ook het activeren al dan deactiveren. Dus heb nog wat werk enkel nog wat tijd vrij maken voor die testen.