annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer exact zijn de daluren en piekuren?

Topic gestart op: 27-10-19 11h04

Antwoorden: 31 antwoorden

user69
Gewaardeerd verkenner

Wanneer exact zijn de daluren en piekuren?

Zoals ik begrepen heb zijn de daluren van 12u 's nachts tot 12 u 's ochtends.

 

Maar hoe zit het met het weekend? Zit ik vanaf 12u 's middag in de piekuren of nog in de daluren gezien het weekend is?

 

Graag meer duidelijkheid. Ben iets wat teleurgesteld in de 750GB limiet ook al maakt Orange reclame voor onbeperkt internet.. Wat totaal niet het geval is!

 

En het verbruik van internet werkt trouwens praktisch nooit! 9 op de 10 keren zie ik de melding "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen."

Labels (4)
31 ANTWOORDEN 31
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste @Totem 

Dit klinkt allemaal wat tegenstrijdig. 

  • Heb het daarnet nog geprobeerd en het werkt niet ( zie image)
  • Op 27 jan had ik de vraag gesteld via messenger en ik kreeg volgend antwoord
  •    Je kan het vast internet verbruik niet zien in de klantenzone
  • Een confirmatie van een zekere Totem dat het inderdaad niet werkt hier 

Ugh @Gregory,

Zoals ik het vroeger heb gezegd, er bestaat een technisch incident dat op hogere niveau wordt bestudeerd, maar de Technische dienst kan op voorhand testen en modificaties uitvoeren om je klantenzone te corrigeren.

Indien het niet werkt, wordt je nummer inderdaad toegevoegd aan het globale incident.

Totem's saluut !

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@laibalion  schreef:

@patrick2 en aangezien ik geen Facebook/Messenger account heb, heb ik niets om het mee te melden.
Zal twitter een proberen 😕


Je kan messenger ook zonder FB op je PC installeren, gebaseerd op uw gsm nummer. Zo heb ik het gedaan. Ook op de foon trouwens; Geen FB. Wel messenger.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@user69  schreef:

Zoals ik begrepen heb zijn de daluren van 12u 's nachts tot 12 u 's ochtends.

 

Maar hoe zit het met het weekend? Zit ik vanaf 12u 's middag in de piekuren of nog in de daluren gezien het weekend is?

 

Graag meer duidelijkheid. Ben iets wat teleurgesteld in de 750GB limiet ook al maakt Orange reclame voor onbeperkt internet.. Wat totaal niet het geval is!

 

En het verbruik van internet werkt trouwens praktisch nooit! 9 op de 10 keren zie ik de melding "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen."


Ugh @user69,

Totem bevestigt dat de piekuren tussen 12.00u en 23.59u zijn 🙂

Totem"s zonnegroeten,

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@user69  wat de exacte uren zijn weet ik niet bij Orange omdat ik nergens heb gevonden. Wat ik denk is dat het van middernacht tot 12 uur de middag de dal uren zijn en dan van 12 tot middernacht de piekuren. 

Ja het is onbeperkt he maar u dient onder die 750GB te blijven maar goed ik begrijp wat u ermee bedoeld. Het verbruik wat zichtbaar moet zijn zijn wat problemen mee heb dat zelf ook mee gemaakt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


user69
Gewaardeerd verkenner

Dus gans het weekend zijn het dan daluren?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen