annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer exact zijn de daluren en piekuren?

Topic gestart op: 27-10-19 11h04

Antwoorden: 31 antwoorden

user69
Gewaardeerd verkenner

Wanneer exact zijn de daluren en piekuren?

Zoals ik begrepen heb zijn de daluren van 12u 's nachts tot 12 u 's ochtends.

 

Maar hoe zit het met het weekend? Zit ik vanaf 12u 's middag in de piekuren of nog in de daluren gezien het weekend is?

 

Graag meer duidelijkheid. Ben iets wat teleurgesteld in de 750GB limiet ook al maakt Orange reclame voor onbeperkt internet.. Wat totaal niet het geval is!

 

En het verbruik van internet werkt trouwens praktisch nooit! 9 op de 10 keren zie ik de melding "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen."

Labels (4)
31 ANTWOORDEN 31
gregx
Rekruut scout

Daar ben ik nu ook eens heel erg benieuwd naar
Vorige maand had ik een verbruik van 1.1TB en ik werk snachts dus downloaden gaat dan moeilijk zijn....
Bel ik deze middag naar de klantendienst met de vraag of er een technische storing is rond mijn omgeving

Respons is:er zijn werken in uw buurt,worden zo opgelost,prettige dag meneer

Ok voor mij al geen probleem,kan gebeuren,10 minuter later sms dat ik al boven mijn 750 gb download zit,en nog tot en met 10 november op vertraagde(zelfs geen 10Mbps) snelheid zit......

als je dan wil informeren hoe het zit met extra datapakketten komt er 0.0 antwoord op
Bij proximus kan dit allemaal gebeuren,vanaf morgen gaat hun FUP naar 3TB
13 jaar klant geweest bij telenet,2 keer op smallband gegaan
nu 3de maand orange en nu al prijs
Geen verwittiging of niks van u zit dichtbij de grens van uw 750gb....
Zeer teleurgesteld dus in deze service,betaal al extra voor meer snelheid,dan verwacht ik die ook te hebben,smallband of niet

0 pluimen
Butterfly
Gewaardeerd verkenner

1.1 TB?!

Ben je gek?

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Daar ben ik nu ook eens heel erg benieuwd naar
Vorige maand had ik een verbruik van 1.1TB en ik werk snachts dus downloaden gaat dan moeilijk zijn....
Bel ik deze middag naar de klantendienst met de vraag of er een technische storing is rond mijn omgeving

Respons is:er zijn werken in uw buurt,worden zo opgelost,prettige dag meneer

Ok voor mij al geen probleem,kan gebeuren,10 minuter later sms dat ik al boven mijn 750 gb download zit,en nog tot en met 10 november op vertraagde(zelfs geen 10Mbps) snelheid zit......

als je dan wil informeren hoe het zit met extra datapakketten komt er 0.0 antwoord op
Bij proximus kan dit allemaal gebeuren,vanaf morgen gaat hun FUP naar 3TB
13 jaar klant geweest bij telenet,2 keer op smallband gegaan
nu 3de maand orange en nu al prijs
Geen verwittiging of niks van u zit dichtbij de grens van uw 750gb....
Zeer teleurgesteld dus in deze service,betaal al extra voor meer snelheid,dan verwacht ik die ook te hebben,smallband of niet

Ugh @gregx,

Er bestaat inderdaad een fair use policy van 750GB om een zo goed mogelijke dienst te verlenen aan onze klanten. Je krijgt inderdaad een sms wanneer je deze limiet hebt overschreden.

Er zijn nog geen plannen om deze fair use policy te verhogen (met of zonder extra datapakketten) :s

Je kan je verbruik controleren via je klantenzone, als je geen data kan terugvinden, contacteer zeker onze technische dienst of onze webcare zodat ze een dossier hiervoor maken.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Smaes
Aspirant verkenner

750 GB is niet meer van deze tijd, zeker niet als je Internet ook wil gebruiken om TV te kijken. 

Indien mensen zouden kiezen voor Love DUO zitten ze elke maand boven de fair use. Het is de hoogste tijd om de limieten op te trekken. 

Het meest frustrerende is dat je zelfs geen data kan bijkopen. Dit zou een mogelijkheid bieden die naast het gewonen surfen ook echt gebruik willen maken van Netflix, VRT NU, VTM GO,..... De media biedt mogelijkheden aan en zien in dat de wereld verandert naar meer on-demand. Jammer dat een ISP deze evolutie tegenhoudt.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen