Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-10-19 11h04
Antwoorden: 31 antwoorden
Zoals ik begrepen heb zijn de daluren van 12u 's nachts tot 12 u 's ochtends.
Maar hoe zit het met het weekend? Zit ik vanaf 12u 's middag in de piekuren of nog in de daluren gezien het weekend is?
Graag meer duidelijkheid. Ben iets wat teleurgesteld in de 750GB limiet ook al maakt Orange reclame voor onbeperkt internet.. Wat totaal niet het geval is!
En het verbruik van internet werkt trouwens praktisch nooit! 9 op de 10 keren zie ik de melding "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen."
@patrick2 en aangezien ik geen Facebook/Messenger account heb, heb ik niets om het mee te melden.
Zal twitter een proberen 😕
@laibalion wat mijn gewaardeerde collega @Cdt24801 zegt is correct. Maar je kan ook inderdaad in contact komen met hun via twitter.
Op Twitter wordt er gemeld dat het niet mogelijk is om je verbruik te zien :|. Go figure...
Op Twitter wordt er gemeld dat het niet mogelijk is om je verbruik te zien :|. Go figure...
Ugh @lailabalion,
Je zou inderdaad je verbruik kunnen controleren via je klantenzone. Als het niet werkt aarzel zeker niet om de klantendienst tribu te contacteren zodat ze een dossier hiervoor opmaken.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Beste @Totem
Dit klinkt allemaal wat tegenstrijdig.