annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer komt Go Unlimited terug?

Topic gestart op: 10-07-22 08h38

Antwoorden: 12 antwoorden

Koach
Ervaren verkenner

Wanneer komt Go Unlimited terug?

OPGELOST

Hallo,

@NelsonM @Totem 

Wanneer komt Orange met het tariefplan Go Unlimited terug?

Proximus heeft nu een tariefplan (Mobilus Unlimited Premium) die 300GB mobiel internet geeft en daarna 512KB/sec , komt Orange ook niet zo met iets ? Bv Go Unlimited aan 300GB en dan ook 512KB/sec ?

Zijn hier plannen voor dit jaar of volgend jaar ?

 

Groeten

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo @Koach ,

Bedankt voor jouw feedback 🙂

We bestuderen het marktaanbod om een beslissing te nemen...

Rizlaine

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
Koach
Ervaren verkenner

@Gregory @patrick2  Het blijft een mooie optie om te hebben ( want ik ben rap over mijn 70GB & blijkbaar werkt het toestel op 3G zetten om terug "normaal" te kunnen surfen tot 160GB niet meer )

Is blijkbaar aangepast.

 

Groeten

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Heb dat nog gehoord van die 3G eens je aan verlaagde snelheid zit.

Ter info - op mijn iphone - na een IOS upgrade kan ik geen 3G meer kiezen - enkel nog 5G On, 5G Auto en 4G

Gregory
Wijze
Wijze

Ik sluit me aan bij het eerste antwoord @Koach Wat ga je met 300 GB doen ?

Is niet omdat deze iets doet dat gene moet volgen

Verder kost je 300 GB wel 50 EUR/maand.  Als je met 70 GB toekomt ( meer dan 2 GB/dag) kost het maar 33 EUR/maand

Er is ook nog Hey - voor 25 EUR/maand heb je 40 GB die na 1 jaar 80 GB wordt hey! Gsm-abonnementen tegen de beste prijs (heytelecom.be)

0 pluimen
Koach
Ervaren verkenner

@Gregory Dat met 3G werkt dus ook niet meer ... traag is traag vanaf nu helaas.

Daarom dat ik hoop dat Orange met Go Unlimited terug komt met 300GB 4G&5G en dan trager ( 512KB/Sec)

 

 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Koach 

Denk niet dat ze dat gaan doen. Trouwens de term unlimited mag niet meer gebruikt worden of de term onbeperkt. 
Door de nieuwe ‘wetgeving’ moet een provider zijn abonnementen kenbaar maken met maximaal zoveel GB in je pack. Proximus heeft slim gekozen en zegt wij geven 300 GB per maand , dan heb je toch onbeperkt want wie maakt dat nu op. Bij Orange heet het nog unlimited maar ook dat zal aangepast moeten worden en dan kan dat gerust op 70 GB blijven want voor iemand die niet veel gebruikt is dat ook onbeperkt. Het is dus maar hoe je het bekijkt. Trouwens ze vinden dat 300 GB minimaal uitgegeven dient te worden wat ik zelf absurt veel vind , nogmaals wie gebruikt dat in een maand 🤔

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen