La communauté Tribe évolue ! Une nouvelle version de la communauté arrive très bientôt !
En attendant, vous pouvez toujours lire les contenus, mais il n’est plus possible de vous connecter ni de publier. De belles surprises vous attendent … restez connecté·e !
De Tribe-community verandert. Er komt heel binnenkort een nieuwe versie aan!
Je kunt de inhoud voorlopig nog bekijken, maar inloggen en berichten plaatsen is tijdelijk niet mogelijk. Er staan leuke verrassingen op je te wachten, dus blijf ons zeker volgen!
Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-02-19 11h31
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste, kan er mij iemand vertellen wat de SMS URL van de provider Orange is? Ik probeer automatisch SMS-berichten in te stellen op mijn privé-server. Alvast bedankt! Groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste, kan er mij iemand vertellen wat de SMS URL van de provider Orange is? Ik probeer automatisch SMS-berichten in te stellen op mijn privé-server. Alvast bedankt! Groetjes
Ugh @nilshellemans,
Jammer genoeg ben ik de drager van slecht nieuws.
Helaas bieden we deze mogelijkheid niet meer aan. Dit was mogelijk tot 2016 uitsluitend voor onze B2B-klanten.
Verf met alle kleuren van de wind
🏹 Totems Saluut 🏹
@nilshellemans moet het via SMS zijn ? Push berichten zijn misschien een optie.
Ugh @nilshellemans,
Jammer genoeg ben ik de drager van slecht nieuws.
Helaas bieden we deze mogelijkheid niet meer aan. Dit was mogelijk tot 2016 uitsluitend voor onze B2B-klanten.
Verf met alle kleuren van de wind
🏹 Totems Saluut 🏹
De sms centrale kan je vinden op +32495002530
Hier de website van de Synology NAS, over dit topic:
https://www.synology.com/en-global/knowledgebase/DSM/help/DSM/AdminCenter/system_notification_sms