annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat is het buiten bundel bedrag in de My Orange app?

Topic gestart op: 21-02-18 22h51

Antwoorden: 10 antwoorden

Igor
Rekruut scout

Wat is het buiten bundel bedrag in de My Orange app?

Ik heb iets vreemd ondekt - bedrag van "out of bundel" flink gestegen laatste dagen. 5000 heeft geen raad waroom. Data verkeer steeds 300 Mb, geen stecial nummers gebeld -bv sexlijn etc. okk buitenland. Heeft iemand mee gemaakt zo een lekage van milken abonnement (pantera)

Labels (3)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert


@Igor  schreef:

Ik heb iets vreemd ondekt - bedrag van "out of bundel" flink gestegen laatste dagen. 5000 heeft geen raad waroom. Data verkeer steeds 300 Mb, geen stecial nummers gebeld -bv sexlijn etc. okk buitenland. Heeft iemand mee gemaakt zo een lekage van milken abonnement (pantera)


Hey @IgorIgor,

Goed nieuws! Orange luistert naar zijn Tribe-stamleden!

Voortaan zijn de details van het verbruik buiten abonnement zichtbaar in My Orange app én in de Klantenzone. Zo kan je zelf nagaan welk verbruik niet inbegrepen is in zijn abonnement.

De lijn “Verbruik buiten abonnement” in de sectie “Verbruik” is nu een link die leidt naar meer informatie over het verbruik buiten bundel.

Vergeet wel niet de nieuwste versie (4.4) van de app te installeren ;-)!

Groetjes

Assia

EVnMrbk
Ervaren verkenner

Hoi,

Ik kwam er deze maand ook achter dat mijn kosten erg opliepen; SMS'en naar een Nederlands nummer in België droeg onverwacht bij tot de hoge kosten (€0.70 per SMS). Ironisch was dat ik door een Nederlandse Orange-medewerker te woord werd gestaan om me dit uit te leggen.

Ik vraag me af hoeveel kilometer je in Frankrijk of Duitsland kan SMSen zonder een buitenlands tarief aangerekend te worden ! En of ze daar ook een Nederlander je landstaal laten spreken. It doesn't pay to be small in Europe!

0 pluimen
Kdennis
Ervaren verkenner

Hey,

Ik zie dat je met dubbele tellers zit als ik kijk naar je verbruik die hebt toegevoegd als bijlage. Dit komt omdat je een koala abonnement hebt gehad en een tarief wijziging hebt gedaan naar de panter abonnement.

koala

- 5u bellen naar alle netwerken, onbeperkt bellen naar orange netwerken, onbeperkt sms'en  3Gb surfvolume, Coyote, orange cloud.

Panter

- Onbeperkt bellen & sms'en naar alle netwerken, 5Gb surfvolume, Icoyote en 64Gb orange cloud.

Je ziet beide bundels in je verbruik alleen het surfvolume van je koala niet dus scroll een beetje naar beneden en dan ga je zien dat je daar de 3Gb op gebruikt hebt en 10 euro buiten de bundel hebt geweten voor je wijzigde naar de panther.

Je gaat dit ook op je gedetallieerde factuur zien wanneer je deze gaat bekijken op je klantenzone.

Groetjes

TomN
Orange-werknemer

Hoi,

 

Heb je een iPhone? Indien ja, kijk eens of je MMS niet aanstaat. Als je smileys in SMSen gebruikt en die stuur je naar iemand die geen iMessage heeft, dan zet de iPhone deze om naar een MMS.

 

Je kan dit nakijken in je berichten parameters onder het instellingen menu.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen