annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat zijn de opties als je al Google met abbo hebt en een iPhone met abbo wilt???

Topic gestart op: 24-02-20 17h12

Antwoorden: 8 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Wat zijn de opties als je al Google met abbo hebt en een iPhone met abbo wilt???

Zoals de vraag als onderwerp staat, 

wat zijn de opties als je al een Google nest met abbo hebt en wilt genieten van de iPhone actie met abbo, is dat mogelijk of is er een andere optie om te genieten van de iPhone actie???

heeft er iemand tips of meer info???

alvast bedankt voor de info.

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 Dat is idd ook nog een optie, eens bekijken en langs gaan in een shop voor info, zag een aanbieding van 580€ voor de iPhone met abbo, maar heb niet gezien welk abbo en of dat enkel voor nieuwe klanten was, was de iPhone 11 64GB met abbo, een zeer aantrekkelijke aanbieding denk ik.

nog nergens die prijs gezien met abbo.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  Dit is de promo die ik zie staan. Weet niet waar je die 580 hebt gevonden , misschien bij Proximus of Telenet maar hier is vanaf 659 euro.
 
 
 
Apple  

iPhone 11 64 GB Zwart

 
 
 
 
Koala
20/maand
 
809,95
 
709,95
 
 

Met verbintenis van 12 maanden

Cheetah
30/maand
 
809,95
 
709,95
 
 

Met verbintenis van 12 maanden

Arend
40/maand
 
809,95
 
659,95
 

 

 

 

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 @Was orange, heb dit via mail ontvangen van een reclame klik optie, 

weet niet welke voorwaarden zijn, heb het al paar keer zien passeren maar gewist, 

als ik het nog eens binnenkrijg ga ik het eens aanklikken en bekijken.

zou kunnen dat het een iPhone 7 of 8 is dat ze aanbieden en verkeerde naam gegeven in die reclame mail,

ga het opvolgen en bekijken als ik nog eens een mail krijg want dat is wel een groot verschil in prijs voor de iPhone die ik kreeg en online staat.

word dus vervolg 😉

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  hier heb je een kleine link  die je ernaar toe zal brengen. Kijk daar eens rustig op je gemak wat je hebt gezien. Je weet al wat je kan doen voor eventueel je Iphone te nemen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen