Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-06-19 21h46
Antwoorden: 4 antwoorden
Hoi,
Ik had onlangs een gesprek met iemand die graag wilde weten wie hem gebeld had nadat hij een oproep had gemist (op de vaste lijn).
Ik herinnerde mij van vroeger dat er zoiets bestond als "1919, - ken uw laatste beller", een gratis nummer om dit na te gaan.
Ik heb dan de website van Orange een beetje nageplozen maar niks gevonden. Dan maar gewoon proberen dacht ik zo ..
Verkeerd gedacht natuurlijk ....
Ik krijg een ingespoken tekst te horen dat deze optie voor voicemail niet meer actief / beschikbaar is op Orange enz ... Iets heel anders dus. OK, niks aan de hand, dacht ik tenminste ..
Tot ik mijn verbruik even checkte: € 0,75 buiten bundel voor een nationaal gesprek .... !!!
Dat is toch wel het toppunt: kosten aanrekenen voor iets dat niet bestaat !!! Terwijl 1919 toen het actief was een gratis nummer was !!!
Bij deze;: jullie zijn verwittigd: bel nooit naar 1919 als je een Orange nummer hebt ... Je bent er niks mee maar het kost wel geld ....
Nee hoor @patrick2
Je ziet het volledige relaas hierboven staan. Er is nooit meer enige respons vanwege Orange geweest. Niet hier en niet privé.
Ik blijf bij mijn standpunt. En Orange zwijgt in alle talen. OK, het is hier wel geen klantendienst maar een gebruikersforum. In mijn originele post zie je ook duidelijk dat die eigenlijk een waarschuwing is naar andere gebruikers zo van opgelet, doe dit niet want ge zijt er niks mee maar het kost wel geld.
Ik verwacht hier dus ook geen oplossing.
Hoi,
Ik had onlangs een gesprek met iemand die graag wilde weten wie hem gebeld had nadat hij een oproep had gemist (op de vaste lijn).
Ik herinnerde mij van vroeger dat er zoiets bestond als "1919, - ken uw laatste beller", een gratis nummer om dit na te gaan.
Ik heb dan de website van Orange een beetje nageplozen maar niks gevonden. Dan maar gewoon proberen dacht ik zo ..
Verkeerd gedacht natuurlijk ....
Ik krijg een ingespoken tekst te horen dat deze optie voor voicemail niet meer actief / beschikbaar is op Orange enz ... Iets heel anders dus. OK, niks aan de hand, dacht ik tenminste ..
Tot ik mijn verbruik even checkte: € 0,75 buiten bundel voor een nationaal gesprek .... !!!
Dat is toch wel het toppunt: kosten aanrekenen voor iets dat niet bestaat !!! Terwijl 1919 toen het actief was een gratis nummer was !!!
Bij deze;: jullie zijn verwittigd: bel nooit naar 1919 als je een Orange nummer hebt ... Je bent er niks mee maar het kost wel geld ....
Ugh @Cdt24801,
En korte nummer opbellen (premium nummer eigenlijk) zal geld kosten met eender welke operator :s.
Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren,
Totem
@Totem schreef:
.. knip ...Ugh @Cdt24801,
En korte nummer opbellen (premium nummer eigenlijk) zal geld kosten met eender welke operator :s.
Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren,
Totem
Nochtans: Wie belde mij? Gratis bij Telenet
Zoals ik in mijn tekst zei, enkel voor vaste lijn. Maar op de website van Orange heb ik helemaal niks gevonden hierover .... En als een stem van Orange mij dan vertelt dat deze service niet meer aangeboden wordt vind ik eigenlijk dat dit niet betalend zou mogen zijn. Het gaat mij niet over 75 cent maar over het principe.