annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie heeft mij gebeld - 1919

Topic gestart op: 26-06-19 21h46

Antwoorden: 4 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Wie heeft mij gebeld - 1919

Hoi,

Ik had onlangs een gesprek met iemand die graag wilde weten wie hem gebeld had nadat hij een oproep had gemist (op de vaste lijn).

Ik herinnerde mij van vroeger dat er zoiets bestond als "1919, - ken uw laatste beller", een gratis nummer om dit na te gaan.

Ik heb dan de website van Orange een beetje nageplozen maar niks gevonden. Dan maar gewoon proberen dacht ik zo ..

Verkeerd gedacht natuurlijk .... Smiley Verdrietig

Ik krijg een ingespoken tekst te horen dat deze optie voor voicemail niet meer actief / beschikbaar is op Orange enz ... Iets heel anders dus. OK, niks aan de hand, dacht ik tenminste ..

Tot ik mijn verbruik even checkte: € 0,75 buiten bundel voor een nationaal gesprek .... !!!

Dat is toch wel het toppunt: kosten aanrekenen voor iets dat niet bestaat !!! Terwijl 1919 toen het actief was een gratis nummer was !!!

Bij deze;: jullie zijn verwittigd: bel nooit naar 1919 als je een Orange nummer hebt ... Je bent er niks mee maar het kost wel geld .... Smiley Boos

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  is je vraag of probleem opgelost? Vergeet zeker niet de juiste oplossing aan te duiden als het je geholpen heeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Nee hoor @patrick2 

Je ziet het volledige relaas hierboven staan. Er is nooit meer enige respons vanwege Orange geweest. Niet hier en niet privé.

Ik blijf bij mijn standpunt. En Orange zwijgt in alle talen. OK, het is hier wel geen klantendienst maar een gebruikersforum. In mijn originele post zie je ook duidelijk dat die eigenlijk een waarschuwing is naar andere gebruikers zo van opgelet, doe dit niet want ge zijt er niks mee maar het kost wel geld.

Ik verwacht hier dus ook geen oplossing.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hoi,

Ik had onlangs een gesprek met iemand die graag wilde weten wie hem gebeld had nadat hij een oproep had gemist (op de vaste lijn).

Ik herinnerde mij van vroeger dat er zoiets bestond als "1919, - ken uw laatste beller", een gratis nummer om dit na te gaan.

Ik heb dan de website van Orange een beetje nageplozen maar niks gevonden. Dan maar gewoon proberen dacht ik zo ..

Verkeerd gedacht natuurlijk .... Smiley Verdrietig

Ik krijg een ingespoken tekst te horen dat deze optie voor voicemail niet meer actief / beschikbaar is op Orange enz ... Iets heel anders dus. OK, niks aan de hand, dacht ik tenminste ..

Tot ik mijn verbruik even checkte: € 0,75 buiten bundel voor een nationaal gesprek .... !!!

Dat is toch wel het toppunt: kosten aanrekenen voor iets dat niet bestaat !!! Terwijl 1919 toen het actief was een gratis nummer was !!!

Bij deze;: jullie zijn verwittigd: bel nooit naar 1919 als je een Orange nummer hebt ... Je bent er niks mee maar het kost wel geld .... Smiley Boos

Ugh @Cdt24801,

En korte nummer opbellen (premium nummer eigenlijk) zal geld kosten met eender welke operator :s.

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren,

Totem

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Totem  schreef:
.. knip ...

Ugh @Cdt24801,

En korte nummer opbellen (premium nummer eigenlijk) zal geld kosten met eender welke operator :s.

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren,

Totem


Nochtans: Wie belde mij? Gratis bij Telenet 

Zoals ik in mijn tekst zei, enkel voor vaste lijn. Maar op de website van Orange heb ik helemaal niks gevonden hierover .... En als een stem van Orange mij dan vertelt dat deze service niet meer aangeboden wordt vind ik eigenlijk dat dit niet betalend zou mogen zijn. Het gaat mij niet over 75 cent maar over het principe.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen