annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wijzigen van tarief ging vlug

Topic gestart op: 12-09-20 12h47

Antwoorden: 5 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Wijzigen van tarief ging vlug

Ik heb vanmorgen mijn tarief gewijzigd naar GO Unlimited omdat ik met mijn vorig tarief toch niet echt meer toekwam. Ik heb dit via de Orange app gedaan en denk nog geen 2 minuten later was het al in orde. Waarom dat ik dit hier vertel? ... ik zie soms veel negatieve zaken passeren over Orange en wat Orange wel goed doet komt hier natuurlijk nooit aan bod. Daarom dat ik dit toch eens in het daglicht wil zetten. Ik ben 1 jaar en 3 maanden klant bij Orange en ik heb eigenlijk nooit echt problemen gehad. Facturen altijd in orde. Internet/tv en gsm ook in orde. De klantendienst soms wat minder, daar moet misschien nog wat aan gewerkt worden, maar mijn conclusie is dat Orange eigenlijk best wel oké is, meer dan oké zelf.  Wens jullie nog een fijne weekend.

Joery

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous  goedemiddag,

mercikes voor je positieve berichtje.

Maar ook vermeld worden hé. 

Ik vermoed als je alles van de eerste keer zeer goed doet,

dat er géén problemen zijn. 

Hier tot nu toe ook nog nooit een probleem.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen