Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-09-20 12h47
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik heb vanmorgen mijn tarief gewijzigd naar GO Unlimited omdat ik met mijn vorig tarief toch niet echt meer toekwam. Ik heb dit via de Orange app gedaan en denk nog geen 2 minuten later was het al in orde. Waarom dat ik dit hier vertel? ... ik zie soms veel negatieve zaken passeren over Orange en wat Orange wel goed doet komt hier natuurlijk nooit aan bod. Daarom dat ik dit toch eens in het daglicht wil zetten. Ik ben 1 jaar en 3 maanden klant bij Orange en ik heb eigenlijk nooit echt problemen gehad. Facturen altijd in orde. Internet/tv en gsm ook in orde. De klantendienst soms wat minder, daar moet misschien nog wat aan gewerkt worden, maar mijn conclusie is dat Orange eigenlijk best wel oké is, meer dan oké zelf. Wens jullie nog een fijne weekend.
Joery
@Anonymous goedemiddag,
mercikes voor je positieve berichtje.
Maar ook vermeld worden hé.
Ik vermoed als je alles van de eerste keer zeer goed doet,
dat er géén problemen zijn.
Hier tot nu toe ook nog nooit een probleem.