Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-09-21 19h56
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik twee maanden geleden mijn tweede mobiele abonnement laten stop zetten maar ik zie op mijn factuur dat ik die nog steeds moet betalen . Ik heb het ook nog via een orange shop laten is toch niet normaal dat ik het nog steeds moet betalen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je dient eens te kijken op je aanrekening naar de datum ervan. Kan zijn dat er nog een deel betaald moest worden na de stopzetting.
Anders eens contact opnemen met de facturatie dienst hierover want wij zijn geen Orange medewerkers.
Je dient eens te kijken op je aanrekening naar de datum ervan. Kan zijn dat er nog een deel betaald moest worden na de stopzetting.
Anders eens contact opnemen met de facturatie dienst hierover want wij zijn geen Orange medewerkers.