annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wijziging abonnement

Topic gestart op: 03-09-21 19h56

Antwoorden: 1 antwoord

Hakanislam
Aspirant verkenner

Wijziging abonnement

OPGELOST

Ik twee maanden geleden mijn tweede mobiele abonnement laten stop zetten maar ik zie op mijn factuur dat ik die nog steeds moet betalen . Ik heb het ook nog via een orange shop laten is toch niet normaal dat ik het nog steeds moet betalen.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Hakanislam  

Je dient eens te kijken op je aanrekening naar de datum ervan. Kan zijn dat er nog een deel betaald moest worden na de stopzetting. 

Anders eens contact opnemen met de facturatie dienst hierover want wij zijn geen Orange medewerkers.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Hakanislam  

Je dient eens te kijken op je aanrekening naar de datum ervan. Kan zijn dat er nog een deel betaald moest worden na de stopzetting. 

Anders eens contact opnemen met de facturatie dienst hierover want wij zijn geen Orange medewerkers.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen