Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-06-20 09h56
Antwoorden: 12 antwoorden
Beste,
Mijn vrouw haar smartphone is versleten.
Nu is er een actie voor 1€ een nieuwe smartphone, nu hebben wij love trio met een gsm abonnement van 1.5gb data. Kan ik dit gebruiken om zo een nieuwe smartphone aan te kopen voor de prijs die bij de actie staat?
@kris14 het heeft inderdaad niet veel zin om twee posten tegelijkertijd te maken. Er wordt er eentje gelezen en de andere niet dus probeer dat te vermijden naar de toekomst aub 🙂
Betreft die nieuwe smartphone. Iedereen kan intekenen op de promo van een toestel aan €1. Dus het is perfect mogelijk dat u een verbintenis wil aangaan. Houd er dus rekening mee dat het een verbintenis is dat wordt gekoppeld aan je gsm abonnement. Dan heb je dus 12 of 24 maanden een contract.
beste,
sorry voor de dubbele post, maar ik had te laat door dat ik de verkeerde 'tag' gebruikt heb.
Dus als ik gebruik wil maken van deze promo moet ik een ander abonnement nemen hiervoor?
Is toch wel jammer. Dus als bestaande klant heb je hier weinig of niets aan?