annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

afschrijvingstabel

Topic gestart op: 28-03-21 04h05

Antwoorden: 4 antwoorden

Bethesda
Ervaren verkenner

afschrijvingstabel

OPGELOST

Ik heb vorig jaar een gsm gekocht  via een pakket via afbetaling. Nu is mijn vraag ik zag via de website dat er een afschrijvingstabel bestaat. Ik vind het contract niet meer, ik had graag geweten hoever ik stond. Maar blijkbaar kan je ook de afschrijvingsmodel bekijken via het profiel. Ik heb aan zoeken geweest maar ik vind helemaal niets

Ziehier de text,

 

''idien het Contract vroegtijdig wordt opgezegd om welke reden dan ook, moet de Klant de restwaarde van de ontvangen korting die hij op de aankoopprijs van het Toestel heeft gekregen, aan Orange Belgium n.v. terugbetalen. De restwaarde wordt berekend overeenkomstig de afschrijvingstabel die opgenomen is in de contractaanvraag en die opgesteld werd op het ogenblik dat de Klant zijn handtekening onder deze contractaanvraag zette. De afschrijvingstabel kan ook teruggevonden worden in de Klantenzone via de website orange.be/klantenzone.''

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Anonymous
Niet van toepassing

In de klantenzone onder tarief en opties kan je de restwaarde vinden. Het antwoord van @Anonymous is de oplossing voor de vraag.

Fijne zondag nog.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Bethesda
Ervaren verkenner

Ik heb het gevonden. Het staat wel in klein letters wel echt zoeken dus

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Anonymous
Niet van toepassing

@Bethesda 

Ben blij dat je het gevonden hebt.

 

Groeten,

bigMODDER

Bethesda
Ervaren verkenner

Ik heb het gevonden. Het staat wel in klein letters wel echt zoeken dus

Anonymous
Niet van toepassing

In de klantenzone onder tarief en opties kan je de restwaarde vinden. Het antwoord van @Anonymous is de oplossing voor de vraag.

Fijne zondag nog.

Anonymous
Niet van toepassing

@Bethesda 

Ik vond via het forum deze info via -> DEZE link <- , lees daar eens het berichtje van TomN .

Succes.

 

Groetjes,

bigMODDER

Leden met de meeste pluimen