Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-03-18 06h48
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb mijn gsm abo arend. 12 maanden. Ik heb dit nu zo een 4 maand. Wat moet ik doen wanneer ik naar een andere provider wil? Waar vind ik hoeveel ik nog moet betalen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Even ingaan op info van @Totem
De info kan je terugvinden onder je klantenzone tabje "Mijn Tariefplan" - Daar kies je het nummer waaraan je smartphone gekoppeld is en klik je op de link "Bekijk de details van dit tariefplan". Daar zie je volgende link (zie screenshot) - als je daarop klikt krijg je het tabelletje te zien en waar in de tabel je bent.
Ik heb mijn gsm abo arend. 12 maanden. Ik heb dit nu zo een 4 maand. Wat moet ik doen wanneer ik naar een andere provider wil? Waar vind ik hoeveel ik nog moet betalen?
Ugh! @blabla,
Als je in je klantenzone gaat kijken, zal je een tabel kunnen vinden waar je de restwaarde van je toestel kan raadplegen.
Je kan ook altijd aan de klantendienst vragen voor je dat bedrag te zeggen. 😉
Totem
In de klantenzone staat dit niet meer .
Ze zouden dit gemakkelijk op je app kunnen plaatsen met stand van zaken
In de klantenzone staat dit niet meer .
Ze zouden dit gemakkelijk op je app kunnen plaatsen met stand van zaken
Ugh @Mrmojado,
Tariefwijzigingen via de app staat inderdaad al in onze projecten. Totem kan jammer genoeg nog geen datum hieromtrent geven.
Totem's groetjes,
Totem
Waar kan je dat nu dan wel vinden? Enkel telefonisch of ook via de website?