Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-21 04h05
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb vorig jaar een gsm gekocht via een pakket via afbetaling. Nu is mijn vraag ik zag via de website dat er een afschrijvingstabel bestaat. Ik vind het contract niet meer, ik had graag geweten hoever ik stond. Maar blijkbaar kan je ook de afschrijvingsmodel bekijken via het profiel. Ik heb aan zoeken geweest maar ik vind helemaal niets
Ziehier de text,
''idien het Contract vroegtijdig wordt opgezegd om welke reden dan ook, moet de Klant de restwaarde van de ontvangen korting die hij op de aankoopprijs van het Toestel heeft gekregen, aan Orange Belgium n.v. terugbetalen. De restwaarde wordt berekend overeenkomstig de afschrijvingstabel die opgenomen is in de contractaanvraag en die opgesteld werd op het ogenblik dat de Klant zijn handtekening onder deze contractaanvraag zette. De afschrijvingstabel kan ook teruggevonden worden in de Klantenzone via de website orange.be/klantenzone.''
Opgelost! Ga naar de oplossing.
In de klantenzone onder tarief en opties kan je de restwaarde vinden. Het antwoord van @Anonymous is de oplossing voor de vraag.
Fijne zondag nog.
Ik heb het gevonden. Het staat wel in klein letters wel echt zoeken dus
Ik heb het gevonden. Het staat wel in klein letters wel echt zoeken dus
In de klantenzone onder tarief en opties kan je de restwaarde vinden. Het antwoord van @Anonymous is de oplossing voor de vraag.
Fijne zondag nog.