Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-03-23 22h32
Antwoorden: 7 antwoorden
ik belde naar de tui nl klantendienst terwijl ik de optie van 5 € om 90 min te bellen naar 6 europese landen en na enkele minuten was mijn belwaarde op. Ik liet TUI NL weten dat ze niet bijvermelden dat het een betalend nr blijkt te zijn maar tot mijn verbazing is het een nummer aan gewoon tarief. Waarom ben ik mijn belwaarde kwijt en werkt mijn optie niet? +31880885885 is het nummer en
Zoals reeds aangestipt enkel Orange helpdesk kan u een gepast antwoord hieromtrent geven
Mocht u dienaangaande niet tevreden zijn, kunt u eventueel contact nemen met de ombudsdienst telecommunicatie
Maar best houdt u hierbij rekening met het onderstaande
LET_2204012_Roaming tariffs price increase_NL.indd (orange.be)
de tarieven gelden voor alle tariefplannen
prijzen in euro per minuut, incl. btw. Deze prijzen zijn altijd van toepassing, voor al je oproepen naar
mobiele of vaste nummers, surfverbruik, sms’en en mms’en, met uitzondering van speciale nummers
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijk wordt internationaal verkeer naar een 088 nummer door Orange (e.a.) beschouwd als een speciaal nummer
De beslissingen van de Nederlandse regulator (ACM) en de eventuele Nederlandse wetgeving hieromtrent is enkel van toepassing voor nationaal verkeer aldaar
Wij als gebruikers kunnen u op dit forum hieromtrent niet verder helpen
Op dit forum werd ik niet wijzer en dus heb ik een base prepaid aangeschaft en daarmee datzelfde 088 nr gebeld en dat koste mij 25 cent per minuut. Bij base kan je zien wat elk gesprek kost. Proimus hetzelfde verhaal enkel orange rekent meerdere euros per minuut. Je raad het al ik heb de oplossing gevonden!!!!
ik heb de klantendienst moeten uitleggen wat een 088 lijn is want ze zeiden steeds dat het over een 0800 nr ging! een klantendienst ven een provider die dit niet weet stelt niet veel voor!!!