Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-03-20 11h19
Antwoorden: 7 antwoorden
Om TV en internet te bekomen van orange diende je in het verleden ook een abonnement met gsm nummer te activeren. Ik heb zelf een nummer van mijn werkgever, dus heb ik de herlaadkaart van mijn zoon laten omzetten naar een kolibrie. Bij de aanvraag is specifiek gevraagd om alles te blokkeren wat toen ook is bevestigd. Nu blijkt dat er deze maand een enorm bedrag is uitgegeven aan google play met facturatie op de factuur van orange. Hoe is dat mogelijk?
Bij de klantendienst zegt men dat alles vandaag geblokkeerd is. Tien minuten bel ik opnieuw op om zeker te zijn, en blijkbaar was dit opnieuw niet in orde. Dat is dan de derde vraag en 300€ later.
Hoe moet dit dan opgelost worden? Ik draag hier de kosten voor een fout van de operator.
Graag dringend een antwoord
Ik weet het @ilvie . De klantenzone vertoont momenteel perikelen. Soms geraak je erin, dan weer niet
Maar in jouw geval zou ik het eens nazien als de klantenzone werkt
In het contract dat is ingevuld via een partner staat duidelijk dat aankopen alleen gebeuren met expliciete toestemming van de gebruiker. Dat is hier niet het geval.
Ik kan helaas geen genoegen nemen met dit antwoord. De vraag is meerdere keren gesteld om dit niet toe te laten op dat nummer. Als klant ga je er van uit dat dit na bevestiging van de operator ook effectief in orde is.
Ik ben ook maar klant, @ilvie
Mijn antwoord was gewoon om de 300 EUR niet te laten oplopen
Good luck,