annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

boosters terug gestuurd en aangerekend gekregen...

Topic gestart op: 29-07-24 20h03

Antwoorden: 6 antwoorden

waxje
Ervaren verkenner

boosters terug gestuurd en aangerekend gekregen...

ik zeg via de website mijn boosters op en stuur deze netjes terug. 

ik hou het bewijs van de post goed bij. ik krijg constant meldingen via mail en sms dat ik het materiaal moet terug sturen wat reeds gedaan was. dus ik neem contact op via de chat. 3 uur later kog steeds geen respons. dan maar bellen.

meneer aan de telefoon kon niks doen want bewijsje van de post was nog niet binnen.

ik krijg een factuur en wordt 80 euro aangerekend. natuurlijk terug bellen deze keer de nummer van het postbewijs doorgegeven.

het dossier zou naar een andere dienst gezonden worden en het zou in orde komen. 

nu krijg ik opeens mail dat ze mijn apparatuur hebben ontvangen maar ik zogezegd mijn diensten niet heb opgezegd en als ik in de toekomst kosten wil vermijden ik moet bellen...

wat steken julllie daar eigenlijk uit? ik wil gewoon die 80 euro die aangerekend werd terug krijgen....

 

bijlomend probleem, ik kan nooit via itsme inloggen op mijn account.  enkel met mijn username wel.

Labels (4)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@waxje goedemorgen,

een beetje geduld zou niet misstaan.

Boekhoudkundig gaat dat allemaal niet zo snel hoor.

Je €- tjes krijg je heis wel terug.

Als jij naar verschillende diensten je melding doet

werkt alles naast elkaar door.

Dus wie steekt er dan wat uit?

Geduld is een mooie zaak.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
kevunster
Veteraan verkenner

Josette, als er een aanrekening is geweest NA het terugsturen van materiaal, moet er ten allen tijden een bewijs worden geupload via de website. (https://www.orange.be/nl/formulier/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur) Er is geen automatische correctie na het binnenbrengen. Dus geduld is hier geen optie. 

Daarnaast zijn toegekende creditnota's na goedkeuring vrijwel direct bevestigd richting de ontvangende persoon. Orange heeft een geautomatiseerde boekhouding. 

Dus persoonlijk denk ik dat de frustratie hier terecht is en OP gewoonweg niet de correcte informatie gekregen heeft van de diensten. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen