Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-20 15h20
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo
Ik wil al een tijdje mijn facturen aanpassen naar domiciliëring, maar bij het aanpassen via mijn profiel (bethaalmethode wijzigen, iban nummer ingeven, bevestigen) krijg ik wel de melding dat ik op de hoogte word gebracht wanneer de wijziging inorde is, maar ik krijg nooit een melding en heb dit de voorbije maand al 5x of meer geprobeerd. Iedere keer dat ik terug naar mijn profiel ga, staat de betaalmethode nog op 'overschrijving'.
Heeft nog iemand dit en hoe kan dit opgelost worden?
@elivh123 heb je ook al eens met de klantendienst gebeld om te vragen of het in orde is ? Want een verwerking via de klantenzone kan wel ff duren aangezien de facturatie cyclus ook loopt. Zou daar eens horen of stuur via Messenger of Twitter daar kunnen ze je ook antwoorden. Dan moet je ook niet wachten aan de lijn.
Goedemiddag,
moet je dat niet via de bank regelen?