annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

domiciliëring aanpassen lukt niet

Topic gestart op: 01-05-20 15h20

Antwoorden: 6 antwoorden

elivh123
Aspirant verkenner

domiciliëring aanpassen lukt niet

Hallo

Ik wil al een tijdje mijn facturen aanpassen naar domiciliëring, maar bij het aanpassen via mijn profiel (bethaalmethode wijzigen, iban nummer ingeven, bevestigen) krijg ik wel de melding dat ik op de hoogte word gebracht wanneer de wijziging inorde is, maar ik krijg nooit een melding en heb dit de voorbije maand al 5x of meer geprobeerd. Iedere keer dat ik terug naar mijn profiel ga, staat de betaalmethode nog op 'overschrijving'. 

Heeft nog iemand dit en hoe kan dit opgelost worden?

 

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@elivh123  heb je ook al eens met de klantendienst gebeld om te vragen of het in orde is ? Want een verwerking via de klantenzone kan wel ff duren aangezien de facturatie cyclus ook loopt. Zou daar eens horen of stuur via Messenger of Twitter daar kunnen ze je ook antwoorden. Dan moet je ook niet wachten aan de lijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Goedemiddag,

moet je dat niet via de bank regelen?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen