Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

facturen weergeven

OPGELOST

Beste,

Ik probeerde zojuist mijn facturen (oude en nieuwe) te weergeven maar botste op volgende foutmelding:

Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. omte weten wie dit is: ga naar "Mijn profile - gebruikersprofielen.

Ik heb hier twee problemen mee:
1. ik ben de enige die een klantenprofiel heeft dus hoe komt het dat ik mijn eigen facturen niet kan terugvinden?
2. ik vind ook geen beheerder bij mijn profiel.

hoe kan ik dit oplossen?

 

groeten,

 

frederick

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Je gaat naar je klantenzone.
Je logt in met je goede gegevens.
Dan zie je heel je gegevens.
 
Ook de facturen.
Rechtboven kan je kiezen welke nummer je wil zien.
 
Dit is wel via de laptop op de tablet kan het een beetje anders zijn is van toestel tot toestel anders
Ik heb net alles nagekeken en alles werkt perfect.
Er kan ook eventjes een storing zijn, ze werken aan de tribe en klantenzone.
 
Succes.
 

 

 

 
 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Bedankt voor je hulp.

spijtig genoeg heb ik maar 1 login, dus met de verkeerde inloggen kan ik niet.

En ik kan blijkbaar ook maar 1 nummer zien...

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@meerweten  dan kan je eens contact opnemen met de klantendienst met de 5000 of via messenger. Ik zou dat laatste doen aangezien het daar nu heel lang wachten is door deze tijden omdat de shops gesloten zijn. Laar het daar eens nakijken want wij hebben hier ook geen inzicht hoe dit kan omdat wij ook maar klanten zijn.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Community Manager
Community Manager

Beste,

Ik probeerde zojuist mijn facturen (oude en nieuwe) te weergeven maar botste op volgende foutmelding:

Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. omte weten wie dit is: ga naar "Mijn profile - gebruikersprofielen.

Ik heb hier twee problemen mee:
1. ik ben de enige die een klantenprofiel heeft dus hoe komt het dat ik mijn eigen facturen niet kan terugvinden?
2. ik vind ook geen beheerder bij mijn profiel.

hoe kan ik dit oplossen?

 

groeten,

 

frederick

Hallo @meerweten,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

Highlighted
Rekruut scout

Ja, ik heb identiek hetzelfde probleem. Ik probeer te bellen naar 5000. Nummer is buiten gebruik. Ik bel naar mijn Orange winkel in Leuven, geen gehoor. De antwoorden bij de FAQ helpen me niet verder. Ik bel naar het nummer dat je kan bellen vanuit het buitenland, wachttijden te lang, probeer het later nog eens. 

Orange = hopeloos

Probleem heeft m.i. te maken met feit dat ik geen gsm meer bij hen heb (eerste wel maar opgezegd want nu gsm van mijn werkgever) Heb wel nog internet. Moet vandaag dringend aan mijn facturen geraken van 2019.

Kan iemand mij helpen?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen