Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-03-20 00h21
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik probeerde zojuist mijn facturen (oude en nieuwe) te weergeven maar botste op volgende foutmelding:
Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. omte weten wie dit is: ga naar "Mijn profile - gebruikersprofielen.
Ik heb hier twee problemen mee:
1. ik ben de enige die een klantenprofiel heeft dus hoe komt het dat ik mijn eigen facturen niet kan terugvinden?
2. ik vind ook geen beheerder bij mijn profiel.
hoe kan ik dit oplossen?
groeten,
frederick
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@meerweten dan kan je eens contact opnemen met de klantendienst met de 5000 of via messenger. Ik zou dat laatste doen aangezien het daar nu heel lang wachten is door deze tijden omdat de shops gesloten zijn. Laar het daar eens nakijken want wij hebben hier ook geen inzicht hoe dit kan omdat wij ook maar klanten zijn.
Ja, ik heb identiek hetzelfde probleem. Ik probeer te bellen naar 5000. Nummer is buiten gebruik. Ik bel naar mijn Orange winkel in Leuven, geen gehoor. De antwoorden bij de FAQ helpen me niet verder. Ik bel naar het nummer dat je kan bellen vanuit het buitenland, wachttijden te lang, probeer het later nog eens.
Orange = hopeloos
Probleem heeft m.i. te maken met feit dat ik geen gsm meer bij hen heb (eerste wel maar opgezegd want nu gsm van mijn werkgever) Heb wel nog internet. Moet vandaag dringend aan mijn facturen geraken van 2019.
Kan iemand mij helpen?
Beste,
Ik probeerde zojuist mijn facturen (oude en nieuwe) te weergeven maar botste op volgende foutmelding:
Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. omte weten wie dit is: ga naar "Mijn profile - gebruikersprofielen.
Ik heb hier twee problemen mee:
1. ik ben de enige die een klantenprofiel heeft dus hoe komt het dat ik mijn eigen facturen niet kan terugvinden?
2. ik vind ook geen beheerder bij mijn profiel.hoe kan ik dit oplossen?
groeten,
frederick
Hallo @meerweten,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Bedankt voor je hulp.
spijtig genoeg heb ik maar 1 login, dus met de verkeerde inloggen kan ik niet.
En ik kan blijkbaar ook maar 1 nummer zien...