Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
CasperCoppens2
Aspirant verkenner

geen data,sms'en, geen telefoons nieuwe simkaart

Hey, ik ben nieuw bij orange en ik heb een abonnement dat geactiveert is maar ik kan niet op 4g, krijg en verstuur geen sms'en en kan niet bellen... ik wou internet handmatig instellen maar ik heb geen bericht gekregen op mijn gsm.

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

Re: geen data,sms'en, geen telefoons nieuwe simkaart

@CasperCoppens2 

Ben je zeker dat uw nieuwe simkaart reeds geactiveerd is? Dat kan tot 48 uur duren ...

De symptomen die jij beschrijft wijzen op een niet-geactiveerde simkaart.

In dat geval gewoon even geduld oefenen. Duurt het langer dan 48 uur toch even terug binnenstappen in een ORange shop om een en ander te laten nakijken.

0 pluimen
Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

Re: geen data,sms'en, geen telefoons nieuwe simkaart

@CasperCoppens2 

Een vraagje: als je uw foon opstart, komt er dan linksboven "Orange B" te staan? Indien niet is uw kaart zeker niet actief.

0 pluimen
CasperCoppens2
Aspirant verkenner

Re: geen data,sms'en, geen telefoons nieuwe simkaart

Ik heb al een bevestigings-SMS gekregen en ik zie het icoontje van Orange ook staan bij mijn verbinding. Ik heb de kaart ook al van vorige donderdag geactiveert dus er is al zeker meer dan 48u voorbij.

MVG Casper

0 pluimen
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: geen data,sms'en, geen telefoons nieuwe simkaart

@CasperCoppens2  test uw kaartje eens in een andere gsm om te zien of het dan wel gaat . Eventueel ook eens uw eigen gsm herstarten. Moest dit niet gaan lukken ga langs een Orange shop zodat ze het kunnen nakijken. Moest het niet werken gaan ze waarschijnlijk een nieuwe simkaart mee geven. 

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: geen data,sms'en, geen telefoons nieuwe simkaart

Ugh! @CasperCoppens2

 

 

Hey, ik ben nieuw bij orange en ik heb een abonnement dat geactiveert is maar ik kan niet op 4g, krijg en verstuur geen sms'en en kan niet bellen... ik wou internet handmatig instellen maar ik heb geen bericht gekregen op mijn gsm.

 

Als je dat probleem nog steeds hebt, raad ik je aan contact op te nemen met de klantendienst via sociale media daar je de telefonische klantendienst niet gaat kunnen bereiken.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het niet werkt en dan is het best om dit aan te kaarten bij de klantendienst.

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen