annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen data,sms'en, geen telefoons nieuwe simkaart

Topic gestart op: 02-05-19 19h22

Antwoorden: 5 antwoorden

CasperCoppens2
Aspirant verkenner

geen data,sms'en, geen telefoons nieuwe simkaart

Hey, ik ben nieuw bij orange en ik heb een abonnement dat geactiveert is maar ik kan niet op 4g, krijg en verstuur geen sms'en en kan niet bellen... ik wou internet handmatig instellen maar ik heb geen bericht gekregen op mijn gsm.

Labels (3)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh! @CasperCoppens2

 

 

Hey, ik ben nieuw bij orange en ik heb een abonnement dat geactiveert is maar ik kan niet op 4g, krijg en verstuur geen sms'en en kan niet bellen... ik wou internet handmatig instellen maar ik heb geen bericht gekregen op mijn gsm.

 

Als je dat probleem nog steeds hebt, raad ik je aan contact op te nemen met de klantendienst via sociale media daar je de telefonische klantendienst niet gaat kunnen bereiken.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het niet werkt en dan is het best om dit aan te kaarten bij de klantendienst.

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@CasperCoppens2  test uw kaartje eens in een andere gsm om te zien of het dan wel gaat . Eventueel ook eens uw eigen gsm herstarten. Moest dit niet gaan lukken ga langs een Orange shop zodat ze het kunnen nakijken. Moest het niet werken gaan ze waarschijnlijk een nieuwe simkaart mee geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@CasperCoppens2 

Ben je zeker dat uw nieuwe simkaart reeds geactiveerd is? Dat kan tot 48 uur duren ...

De symptomen die jij beschrijft wijzen op een niet-geactiveerde simkaart.

In dat geval gewoon even geduld oefenen. Duurt het langer dan 48 uur toch even terug binnenstappen in een ORange shop om een en ander te laten nakijken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@CasperCoppens2 

Een vraagje: als je uw foon opstart, komt er dan linksboven "Orange B" te staan? Indien niet is uw kaart zeker niet actief.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen