Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-05-19 19h22
Antwoorden: 5 antwoorden
Hey, ik ben nieuw bij orange en ik heb een abonnement dat geactiveert is maar ik kan niet op 4g, krijg en verstuur geen sms'en en kan niet bellen... ik wou internet handmatig instellen maar ik heb geen bericht gekregen op mijn gsm.
Ugh! @CasperCoppens2
Hey, ik ben nieuw bij orange en ik heb een abonnement dat geactiveert is maar ik kan niet op 4g, krijg en verstuur geen sms'en en kan niet bellen... ik wou internet handmatig instellen maar ik heb geen bericht gekregen op mijn gsm.
Als je dat probleem nog steeds hebt, raad ik je aan contact op te nemen met de klantendienst via sociale media daar je de telefonische klantendienst niet gaat kunnen bereiken.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het niet werkt en dan is het best om dit aan te kaarten bij de klantendienst.
Totem
@CasperCoppens2 test uw kaartje eens in een andere gsm om te zien of het dan wel gaat . Eventueel ook eens uw eigen gsm herstarten. Moest dit niet gaan lukken ga langs een Orange shop zodat ze het kunnen nakijken. Moest het niet werken gaan ze waarschijnlijk een nieuwe simkaart mee geven.
Ben je zeker dat uw nieuwe simkaart reeds geactiveerd is? Dat kan tot 48 uur duren ...
De symptomen die jij beschrijft wijzen op een niet-geactiveerde simkaart.
In dat geval gewoon even geduld oefenen. Duurt het langer dan 48 uur toch even terug binnenstappen in een ORange shop om een en ander te laten nakijken.
Een vraagje: als je uw foon opstart, komt er dan linksboven "Orange B" te staan? Indien niet is uw kaart zeker niet actief.