annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoge factuur

Topic gestart op: 15-02-20 13h54

Antwoorden: 5 antwoorden

Wendy87
Aspirant verkenner

hoge factuur

Beste ik wou gisteren naar iemand bellen en merkte dat ik afgesloten ben. Nu heb ik de klantenservice gecontacteerd en blijkt dat ik nu al een verbruik heb van meer als 400e boven mijn abonnement. Blijkbaar zijn er heel veel aankopen gedaan via mijn nummer.mijn ex partner nam wel mijn gsm als die ging gaan werken omdat de hare stuk was en zij heeft dus al deze aankopen gedaan zonder mijn medeweten. Nu moet ik eerst 300e betalen voor ze mijn gsm deblokkeren kan ik hier iets aan doen.? 

 

Mvg 

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
NelsonM
Orange-werknemer

Beste ik wou gisteren naar iemand bellen en merkte dat ik afgesloten ben. Nu heb ik de klantenservice gecontacteerd en blijkt dat ik nu al een verbruik heb van meer als 400e boven mijn abonnement. Blijkbaar zijn er heel veel aankopen gedaan via mijn nummer.mijn ex partner nam wel mijn gsm als die ging gaan werken omdat de hare stuk was en zij heeft dus al deze aankopen gedaan zonder mijn medeweten. Nu moet ik eerst 300e betalen voor ze mijn gsm deblokkeren kan ik hier iets aan doen.? 

 

Mvg 

Hallo @Wendy87,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Aletoeta
Veteraan verkenner

Dat zal niet gemakkelijk worden vrees ik u gsm uitlenen houd altijd een risico in best de klantendienst eens bellen 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Aletoeta  schreef:

Dat zal niet gemakkelijk worden vrees ik u gsm uitlenen houd altijd een risico in best de klantendienst eens bellen 


Die gaan daar ook niks aan kunnen doen hoor . Indien die kosten echt gemaakt zijn (en het dus geen fraude is), dan maakt het voor Orange niet uit wie die kosten gemaakt heeft. De eigenaar is verantwoordelijk.

Heeft de eigenaar een probleem, is dat een zaak voor de rechter. Niet voor Orange.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Wendy87  het is heel jammer dit te lezen . Spijtig genoeg komen dit soort dingen wel vaker voor maar je wil ze niet mee maken. Jij zit er mee en een ander lacht er mee. De oplossing is niet de leukste maar de realiteit is hier kan je niks aan doen. De aankopen worden geregistreerd op uw naam dus ook uw factuur. Het is moeilijk te bewijzen dat uw ex die aankopen heeft gedaan aangezien de factuur waarschijnlijk onder uw naam staat of stond. Dus dat betekend dat u zelf die gehele factuur of een gedeelte ervan moet betalen. U kan misschien met uw ex overleggen , en als deze eerlijk is dan moet die een deel van de kosten dragen maar in de praktijk is dat niet makkelijk natuurlijk. Dus ik vrees er voor als uw ex geen medewerking verleend dat u er alleen voor staat voor al deze kosten.Misschien wil Orange er nog in tussen komen als u belt naar de klantendienst en de situatie uitlegt maar ik verwacht een heel kleine kans daarop.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen