Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-02-20 13h54
Antwoorden: 5 antwoorden
Beste ik wou gisteren naar iemand bellen en merkte dat ik afgesloten ben. Nu heb ik de klantenservice gecontacteerd en blijkt dat ik nu al een verbruik heb van meer als 400e boven mijn abonnement. Blijkbaar zijn er heel veel aankopen gedaan via mijn nummer.mijn ex partner nam wel mijn gsm als die ging gaan werken omdat de hare stuk was en zij heeft dus al deze aankopen gedaan zonder mijn medeweten. Nu moet ik eerst 300e betalen voor ze mijn gsm deblokkeren kan ik hier iets aan doen.?
Mvg
Beste ik wou gisteren naar iemand bellen en merkte dat ik afgesloten ben. Nu heb ik de klantenservice gecontacteerd en blijkt dat ik nu al een verbruik heb van meer als 400e boven mijn abonnement. Blijkbaar zijn er heel veel aankopen gedaan via mijn nummer.mijn ex partner nam wel mijn gsm als die ging gaan werken omdat de hare stuk was en zij heeft dus al deze aankopen gedaan zonder mijn medeweten. Nu moet ik eerst 300e betalen voor ze mijn gsm deblokkeren kan ik hier iets aan doen.?
Mvg
Hallo @Wendy87,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Dat zal niet gemakkelijk worden vrees ik u gsm uitlenen houd altijd een risico in best de klantendienst eens bellen
@Aletoeta schreef:
Dat zal niet gemakkelijk worden vrees ik u gsm uitlenen houd altijd een risico in best de klantendienst eens bellen
Die gaan daar ook niks aan kunnen doen hoor . Indien die kosten echt gemaakt zijn (en het dus geen fraude is), dan maakt het voor Orange niet uit wie die kosten gemaakt heeft. De eigenaar is verantwoordelijk.
Heeft de eigenaar een probleem, is dat een zaak voor de rechter. Niet voor Orange.
@Wendy87 het is heel jammer dit te lezen . Spijtig genoeg komen dit soort dingen wel vaker voor maar je wil ze niet mee maken. Jij zit er mee en een ander lacht er mee. De oplossing is niet de leukste maar de realiteit is hier kan je niks aan doen. De aankopen worden geregistreerd op uw naam dus ook uw factuur. Het is moeilijk te bewijzen dat uw ex die aankopen heeft gedaan aangezien de factuur waarschijnlijk onder uw naam staat of stond. Dus dat betekend dat u zelf die gehele factuur of een gedeelte ervan moet betalen. U kan misschien met uw ex overleggen , en als deze eerlijk is dan moet die een deel van de kosten dragen maar in de praktijk is dat niet makkelijk natuurlijk. Dus ik vrees er voor als uw ex geen medewerking verleend dat u er alleen voor staat voor al deze kosten.Misschien wil Orange er nog in tussen komen als u belt naar de klantendienst en de situatie uitlegt maar ik verwacht een heel kleine kans daarop.