annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoge factuur

Topic gestart op: 15-02-20 13h54

Antwoorden: 5 antwoorden

Wendy87
Aspirant verkenner

hoge factuur

Beste ik wou gisteren naar iemand bellen en merkte dat ik afgesloten ben. Nu heb ik de klantenservice gecontacteerd en blijkt dat ik nu al een verbruik heb van meer als 400e boven mijn abonnement. Blijkbaar zijn er heel veel aankopen gedaan via mijn nummer.mijn ex partner nam wel mijn gsm als die ging gaan werken omdat de hare stuk was en zij heeft dus al deze aankopen gedaan zonder mijn medeweten. Nu moet ik eerst 300e betalen voor ze mijn gsm deblokkeren kan ik hier iets aan doen.? 

 

Mvg 

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Wendy87 

Inderdaad heel spijtige situatie met heel vervelende gevolgen ...

Je kan steeds klacht neerleggen wegens identiteitsfraude, maar of het veel gaat uithalen? Struikelblok zal de bewijskracht zijn. Hoe ga je het bewijzen?

Theoretisch zou je aan de provider kunnen vragen om de historiek na te gaan om bij elke aankoop de locatie van de gsm te koppelen waardoor je aan de hand daarvan kan aantonen dat zij het was en niet jij. Technisch kan dat, maar of ze dat gaan doen? Ik vrees ervoor ...

En dan nog ... Indien zij beweert dat je toestemming had gegeven ... woord tegen woord ... eeuwige ellende ... 😢

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen