Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-10-22 09h41
Antwoorden: 13 antwoorden
ik probeer al verschillende dagen binnen te geraken bij de klantendienst 'al onze medewerkers zijn in gesprek' - je kan een bericht inspreken: maar ze bellen niet terug 😞
Eerst was ons abonnement €15, dan een tijdje terug €16 en nu plots €24.23!! Hoe kan dit zonder uitleg?
Ik overweeg een andere provider te zoeken, nochtans tot nu toe tevreden over Orange, maar wat een gedoe om wat uitleg te krijgen over je factuur - dat inloggen hier op deze Tribe lukte ook niet zonder slag of stoot.
Hopelijk krijg ik nu toch wat meer uitleg over mijn factuur via deze weg.
Met dank
Ik vrees dat alle abonnementen zijn opgeslaan qua prijs. Ook dat van mezelf, maar ik kreeg hier op voorhand wel een mailtje over.
We leven in moeilijke tijden en de klant moet dit helaas bekopen... 😞
je kunt in de My Orange app en in de klantenzone de gedetailleerde factuur bezien @yupla
Daar staat alles op in detail
Wij zijn, zoals u, klanten en kunnen daar niet veel meer uitleg over geven
Evolutie van de mobiele abonnementen en internetaanbiedingen van Orange
Orange verhoogt haar tarieven - Tribe
Kan ook zijn dat je MMS verstuurd hebt - deze zijn sinds de tariefverhogingen betalend
0,24 €/MMS kan de cijfers na de komma verklaren van het factuurbedrag
We hebben met 3 een Go-plus abonnement van normaal nu €21, maar niet €24.23. En dit bedrag staat als basis bij ons alle 3. Toch vreemd, vinden we
wat zie je op de gedetailleerde factuur @yupla ?
Gaat het over een periode van meer dan 1 maand of zo ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |