annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

laatste factuur

Topic gestart op: 04-10-22 09h41

Antwoorden: 14 antwoorden

yupla
Gewaardeerd verkenner

laatste factuur

ik probeer al verschillende dagen binnen te geraken bij de klantendienst 'al onze medewerkers zijn in gesprek' - je kan een bericht inspreken: maar ze bellen niet terug 😞 
Eerst was ons abonnement €15, dan een tijdje terug €16 en nu plots €24.23!! Hoe kan dit zonder uitleg?
Ik overweeg een andere provider te zoeken, nochtans tot nu toe tevreden over Orange, maar wat een gedoe om wat uitleg te krijgen over je factuur - dat inloggen hier op deze Tribe lukte ook niet zonder slag of stoot. 
Hopelijk krijg ik nu toch wat meer uitleg over mijn factuur via deze weg.

Met dank

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Helen1
Ervaren genezer

@yupla 

Je kunt via je app, mijn faktuur, onder de 2de view, al je gegevens bekijken, naar wie je ge smst hebt, gebeld hebt, hoe lang, ,... de kosten per gesprek en ook staat er wat buiten het tarrief is.

Mss stond je data roaming niet af en heeft je gsm je data gebruikt?

Maar in ieder geval als je de app download kun je metteen een mooi overzicht krijgen van je gehele factuur zonder te moeten opvragen en betalen.

Hopelijk helpt dit een beetje?

Mvg

0 pluimen
Ulriekevdp
Ervaren verkenner

Ik vrees dat alle abonnementen zijn opgeslaan qua prijs. Ook dat van mezelf, maar ik kreeg hier op voorhand wel een mailtje over. 

We leven in moeilijke tijden en de klant moet dit helaas bekopen... 😞

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

je kunt in de My Orange app en in de klantenzone de gedetailleerde factuur bezien @yupla 

Daar staat alles op in detail

Wij zijn, zoals u, klanten en kunnen daar niet veel meer uitleg over geven

Evolutie van de mobiele abonnementen en internetaanbiedingen van Orange

Orange verhoogt haar tarieven - Tribe

Kan ook zijn dat je MMS verstuurd hebt - deze zijn  sinds de tariefverhogingen betalend

0,24 €/MMS kan de cijfers na de komma verklaren van het factuurbedrag

 

 

yupla
Gewaardeerd verkenner

We hebben met 3 een Go-plus abonnement van normaal nu €21, maar niet €24.23. En dit bedrag staat als basis bij ons alle 3. Toch vreemd, vinden we

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen