Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-12-24 08h24
Antwoorden: 11 antwoorden
kan ik een maximum verbruik buiten de bundel ( gesprekken, smsen, data) instellen? ik zou een max bedrag willen instellen zodat ik geen buitensporige rekeningen zou kunnen krijgen. mijn vrouw heeft , bij een andere operator weliswaar, een sms gekregen dat er 25euro buiten haar bundel is gebruikt en dat de limiet bereikt is, zodat ze niet meer kon verbruiken. haar bundel kon ze nog wel verder gebruiken. blijkbaar is er met haar telnr naar het buitenland gebeld ( een nigeriaans nummer) wie dit gedaan heeft of hoe dit is gebeurd weten we niet. gelukkig is dit automatisch afgebroken bij de 25 euro. dit zou ik bij mijn abonnement willen vermijden, kan dit dus bij orange-abonnement ook? ik vind het nergens terug. internationale calls afzetten is ook geen oplossing omdat je zelf dan ook niet meer van het buitenland naar belgische nummers kan bellen.
@guido2 dat lijkt me toch raar!
Neem eens contact op met FB-Messenger?
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
heb even bericht gestuurd via FB. ben benieuwd.