annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nieuwe smartphone en tariefplanwijziging

Topic gestart op: 27-01-21 18h52

Antwoorden: 3 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

nieuwe smartphone en tariefplanwijziging

Beste forumleden

Onlangs heb ik een nieuwe smartphone (Samsung A51) aangeschaft voor maar 9 euro. Samen met een verbintenis van 2 jaar (10 euro per maand) en een abonnement (GO LIGHT 10 euro per maand) had ik dit toestel besteld.

Ik had tariefswijziging aangevinkt (ik wil namelijk van een oude dolfijn veranderen naar een GO LIGHT), maar ik kon nooit kiezen welk nummer gewijzigd moest worden (ik moest wel een telefoonnummer verifiëren). Vervolgens moest ik een bankrekeningnummer ingeven voor de domiciliëring, maar wij betalen vandaag nog steeds onze facturen met een overschrijving.

Nu is de vraag heb ik nu een abonnement per domiciliëring aangeschaft en los daar van nog steeds een Dolfijn abonnement te betalen per overschrijving, of zal het dolfijn automatisch veranderen naar een GO LIGHT en zal ik gewoon 20 euro de maand betalen.

Zojuist heb ik gebeld naar Orange, maar de meneer aan de telefoon kon mij niet zo goed verstaan/begrijpen en hij had soms wat moeilijkheden met het Nederlands

Alvast bedankt voor uw hulp

Met vriendelijke groet

Greco Rottiers

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Michiel_Desmet
Gewaardeerd verkenner

Top

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Michiel_Desmet  schreef:

Top


Hoe moeten wij dat interpreteren?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Ik denk dat je uw verhaal best eens doorgeeft aan het webcare team. Die kan je bereiken via messenger of twitter. Uw vraag zal dan bij competente mensen terechtkomen en je zal een deftig antwoord krijgen. Enige nadeel is dat je soms wat geduld moet hebben.

Ik kan mij vergissen, maar is een domiciliëring niet verplicht bij zo een aankoop?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen