Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-01-21 18h52
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste forumleden
Onlangs heb ik een nieuwe smartphone (Samsung A51) aangeschaft voor maar 9 euro. Samen met een verbintenis van 2 jaar (10 euro per maand) en een abonnement (GO LIGHT 10 euro per maand) had ik dit toestel besteld.
Ik had tariefswijziging aangevinkt (ik wil namelijk van een oude dolfijn veranderen naar een GO LIGHT), maar ik kon nooit kiezen welk nummer gewijzigd moest worden (ik moest wel een telefoonnummer verifiëren). Vervolgens moest ik een bankrekeningnummer ingeven voor de domiciliëring, maar wij betalen vandaag nog steeds onze facturen met een overschrijving.
Nu is de vraag heb ik nu een abonnement per domiciliëring aangeschaft en los daar van nog steeds een Dolfijn abonnement te betalen per overschrijving, of zal het dolfijn automatisch veranderen naar een GO LIGHT en zal ik gewoon 20 euro de maand betalen.
Zojuist heb ik gebeld naar Orange, maar de meneer aan de telefoon kon mij niet zo goed verstaan/begrijpen en hij had soms wat moeilijkheden met het Nederlands
Alvast bedankt voor uw hulp
Met vriendelijke groet
Greco Rottiers
Top
@Michiel_Desmet schreef:
Top
Hoe moeten wij dat interpreteren?
@Anonymous
Ik denk dat je uw verhaal best eens doorgeeft aan het webcare team. Die kan je bereiken via messenger of twitter. Uw vraag zal dan bij competente mensen terechtkomen en je zal een deftig antwoord krijgen. Enige nadeel is dat je soms wat geduld moet hebben.
Ik kan mij vergissen, maar is een domiciliëring niet verplicht bij zo een aankoop?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |