annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

omschakelen prepaid kaart naar abonnement go plus

Topic gestart op: 04-09-20 22h16

Antwoorden: 4 antwoorden

Glenn1988
Aspirant scout

omschakelen prepaid kaart naar abonnement go plus

Dag Tribers,

Afgelopen jaren heb ik van mijn werkgever een abonnement gekregen van Orange.

Nu door dat ik de firma verlaat hebben ze mijn abonnement stop gezet en op prepaid gezet.

In de orange shop hebben ze deze prepaid kaart geactiveerd voor mij. 

In de winkel wilde ze me ook al het go plus abonnement geven maar dan zou ik niet gebruik kunnen maken van kortingen die nieuwe gebruikers krijgen. En ik kreeg de feedback dat ik dit best online moest doen.

Echter wanneer ik wil overgaan naar aankoop. Krijg ik volgende foutmelding:

You can not do a tariff change that your contact is less than 1 month

Iemand een idee hoe ik dit kan omzeilen? Het nieuwe abonnement is particulier en dus geen business abonnement meer.

 

 

 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Glenn1988  je zal inderdaad een maand moeten wachten voor je een abonnement kan nemen. Dit omdat je bestaande nummer vermoedelijk van een abonnement afkomt maar betaald door je werkgever. Als je de omschakeling gaat doen volgende maand zal je die korting vermoedelijk ook niet hebben omdat de algemene korting geldt voor nieuwe klanten. Je krijgt wel de korting als je een Love pakket hebt die korting krijgt iedereen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @Glenn1988 

Normaal kan dit tegenwoordig onmiddelijk hoor van werk > prepaid > particulier abonnement.

Althans in de shop kan men registreren en vervolgens onmiddelijk abonnement aanvragen vanuit prepaid migration. Voor de korting kan eventueel een mail verstuurd worden vanuit de shop indien het online niet lukt.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom B

patrick2
Wijze
Wijze

@TomB  bedankt om ons even te helpen en deze duidelijk info mee te geven. Zo zijn we dus ook weer een stukje wijzer geworden en kan een omschakeling van werkgever naar particulier dus direct gedaan worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Ik denk dat je een maand zult moeten wachten @Glenn1988 vooraleer je dit kan doen.

Je kunt maar 1 maal per maand van abonnement switchen

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen