annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

raar nummer op de factuur

Topic gestart op: 28-10-20 19h03

Antwoorden: 8 antwoorden

snevelken
Gewaardeerd verkenner

raar nummer op de factuur

OPGELOST

Hallokes,

Vandaag kregen we onze rekening voor de afgelopen periode, en er staat een aanrekening op die we niet kunnen plaatsen. Er zou gebeld zijn naar volgend nummer 321307 gedurende 10 sec en de prijs is 2.41€. Weet iemand welk of van wie dit nummer eigenlijk is, want het is precies geen goedkoop nummer

Groetjes Snevelken

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Bert77
Gewaardeerd verkenner

Ik heb iets vergelijkbaar meegemaakt, enkele maanden geleden. Op mijn factuur kosten aangerekend van een gaming dienst waarvan ik nooit gebruik gemaakt had.

Aangezien mijn toestel een zakelijk toestel is wat ik altijd op zak heb ben ik ook zeker dat mijn kinderen dit niet konden gedaan hebben. Niets aan te doen en rekening moeten betalen (gelukkig maar enkele euro's). Wat ik toen wel onmiddellijk heb laten doen, en wat jou misschien ook kan helpen, is dit soort nummers laten blokkeren voor mijn abonnement. Even contact opnemen met de klantendienst en een paar minuten later zou dit in orde moeten zijn.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@snevelken  is je probleem inmiddels opgelost ?

Je kan de post aanduiden die je het meest geholpen heeft. Op die manier kunnen we andere Tribers ook weer verder helpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
snevelken
Gewaardeerd verkenner

het bericht dat waarschijnlijk voor de oplossing geselecteerd

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@snevelken  ik heb ook even terug gelezen naar de betreffende post die je hebt aangeduid. Maar @Cdt24801  heeft wel een punt , het gaat in die post om het feit over de spelletjes. Je hebt dus niet echt de juiste oplossing aangeduid dus waarschijnlijk is je probleem niet opgelost ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@snevelken 

Toch voorzichtig zijn. De post die je als oplossing aanduidde heeft het over nummers van spelletjes en dergelijke, en die laten blokkeren.

Wat jij voorgehad hebt is dat iemand naar de Franstalige inlichtingendienst heeft gebeld. Dat is niet hetzelfde als de spelletjeslijn hé.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen