Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-01-23 15h02
Antwoorden: 4 antwoorden
Beste ,
in december 22 nieuwe smartphone met abo , mijn oud abo loopt nog 2 maand dus restwaarde volgens de tabel 20.08 euro zonder btw
ik krijg dus mijn afrekening factuur daar word 100.08 aangerekend ik heb de screenshots van mijn tabel en toch geven ze niet toe . hierbij de screenshots van mijn tabel
Je hebt dus de restwaarde betaald maar heb je ook op je factuur bekeken wat er allemaal aangerekend wordt ?
Bij het aangaan van een nieuw contract wordt je restwaarde in rekening gebracht + je abonnement van de resterende maand + abonnement van de nieuwe maand. Alles wordt dan pro rata berekend.
Lees ook deze deze link eens door wat ik gemaakt heb.
Factuur staat restwaarde , en waarom zou dan bij mijn vrouw wel de restwaarde zijn van de tabel en ik anders !! leg me dat eens uit contracten werden op paar dagen verschil afgesloten .
Als je een expert uitleg wil over je factuur dien je de klantendienst te contacteren.
Ik ben ook maar een klant en geen medewerker dus kan je er niet mee helpen. Enkel heb ik je een advies mee gegeven om het eens na te kijken maar als je geen ander verschil ziet op je factuur moet je de klantendienst bellen of langs gaan in een Orange shop.
@vanackerealain goedemorgen,
wij kunnen je hiermee niet helpen hoor, zijn ook klanten net als jij.
Neem contact op met nr 5000 of via de sociale media.
Of nog beter ga er eens mee naar de Orange shop.
Succes.